Blagovna znamka Ford se je že tretje leto zapored uvrstila med elitno druščino prejemnikov Superbrands.Blagovne znamke pridobijo naziv Superbrands na podlagi izvedene raziskave potrošnikov in članov strokovnega sveta, ki jiih presojajo po kakovosti, zaupanju potrošnikov, razlikovanju od konkurence in čustvenem naboju. Za Ford je pridobitev naziva potrditev, da je blagovna znamka Ford prepoznana in temelji na močnem zaupanju potrošnikov.Na gala dogodku je priznanje Superbrands iz rok lastnika licence in gostitelja večera Boška Praštalo prevzel Tilen Erjavec, specialist za digitalne aktivnosti in CRM pri Summit motors Ljubljana.Ob tej priložnosti smo na dogodku pod žarometi predstavili naš legendarni novi Ford Mustang Dark Horse, ki je občinstvo nagovoril s svojim športnim nabojem. Mustang, ki letos slavi 60. letnico obstoje, je najbolje prodajan športni model na svetu. Njegova popularnost krepi prepoznavnost in zaupanje v blagovno znamko. Veselimo se novih priložnosti, kjer bo Ford s sodobnimi modeli spodbudil pravo izbiro tudi okolju prijaznejših vozil. Vabimo vas, da začnete svoje raziskovanje z novim, povsem električnim Ford Explorerjem, ki je te dni zapeljal na slovenske ceste.
“Fordove stranke so ena velika družina, za katero predano skrbimo. Uvedba novih modelov prinaša nove mobilnostne rešitve, s katerimi bo vaš vsakdan še varnejši in udobnejši. Razvoj blagovne znamke Ford temelji na odnosu in ugledu. Ta se stalno razvija in skrbi, da so izkušnje pri nakupu in lastništvu ves čas pozitivne. S predstavitvijo novih modelov bodo nove generacije voznikov še močneje povezane in integrirane v Fordovo družino. Z inovativnim pristopom in celovito storitvijo, nas vse skupaj čaka vznemirljiva prihodnost,” je dejal Tomaž Oblak, direktor prodaje in marketinga pri Summit motors Ljubljana.