Ford ponovno izbran v družino znanih blagovnih znamk Superbrands 2023

05. oktobra 2023

Blagovna znamka Ford je že drugo leto zapored izbrana kot ena izmed najbolj poznanih blagovnih znamk.

V sodelovanju z agencijo Ipsos je bila izvedena raziskava, kjer so bile na podlagi spontanega priklica izbrane in nagrajene tiste blagovne znamke, ki so v Sloveniji najbolj prepoznavne in jim potrošniki najbolj zaupajo.

Organizacija Superbrands v svetu

Organizacija Superbrands je prisotna v 90 državah po svetu, obstaja pa vse od leta 1994. Naziv Superbrands podeljujejo blagovnim znamkam na podlagi sodelovanja z raziskovalno agencijo. Slednja s strani potrošnikov pridobi povratne informacije o tem,  katera blagovna znamka se jim zdi najbolj edinstvena, zaupanja vredna in se z njo lahko identificirajo. Nato strokovni svet, ki združuje trženjske strokovnjake, poslovneže, medije in ostale strokovne organizacije, na podlagi razlikovanja, kakovosti zaupanja ter čustvenega naboja neodvisno glasuje za vsako blagovno znamko, ki je vključena v proces.

Ford ponovno izbran v družino znanih blagovnih znamk Superbrands 2023

Blagovne znamke 2023

Lastnik licence za Slovenijo, Boško Praštalo, strokovnjak za poslovno in zasebno navezovanje stikov in avtor knjige Mreženje, je pozdravil 29 blagovnih znamk, ki so se pridružile družini Superbrands 2023. Te blagovne znamke so: NovaKBM, SKB banka, Leone, Silan, Perwoll, Persil, Alpina, Mercator, Triglav, BigBang, Loto, Ariel, Old Spice, Pampers, Lidl, Generali, Elan, Afrodita, Heineken, Merkur, Gorenje, Lenor, JBL, Mlinotest, Petrol, Paloma, Jaffa, Ana Roš in Ford Slovenija.

Ford ponovno izbran v družino znanih blagovnih znamk Superbrands 2023

Ob prevzemu priznanja Superbrands 2023 za Ford Slovenija, je Tomaž Oblak, direktor prodaje in marketinga pri Summit motors Ljubljana, dejal: »Naša zaveza je, da Fordove stranke obravnavamo kot družino. To pomeni, da razumemo, kaj stranke potrebujejo od nas, da bi jim z mobilnostjo pomagali živeti kar najbolje, in se po najboljših močeh potrudimo, da to uresničimo,” je dejal Tomaž Oblak, direktor prodaje in marketinga pri Summit motors Ljubljana. »Razvoj blagovne znamke Ford, osvojitev naslova Superbrands, ter izkušnje pri nakupu in lastništvu – temeljijo na odnosih in ugledu, ki so se oblikovali skozi leta. S prihodom novih naprednejših, električnih vozil, bodo te izkušnje za nove generacije digitalnih orodij in naprednega razmišljanje še toliko bolj enostavne, hkrati pa bo za Fordovo družino ta čas vznemirljivejši kot kadarkoli.«