Fordova paleta modelov na Festivalu hitrosti v Goodwoodu

08. julija 2021

Povsem elektrificirana Fordova paleta modelov na Festivalu hitrosti v Goodwoodu navdušuje z vznemirljivimi voznimi izkušnjami.

Ford avtomobilskim navdušencem po vsej Evropi obljublja, da bo cenjeni značaj ‘zabavne vožnje’, ostal v središču nove dobe elektrificiranih avtomobilov. S prvo predstavitvijo popolnoma elektrificirane palete cestnih, tekmovalnih in konceptnih vozil na Festivalu hitrosti 2021 v Goodwoodu poudarja svojo zavezo, da bo še naprej zagotavljal najbolj zanimive, spodbudne in koristne vozne izkušnje za stranke.

Ford še izboljšuje vozno dinamiko

svojih osebnih vozil z izkoriščanjem zmogljivosti in dodatnih prednosti izjemno odzivnih elektrificiranih pogonskih sklopov z visokim navorom.

Ne le, da v prizadevanjih za optimizirano elektrificirano učinkovitost Ford ne bo nikoli žrtvoval spodbudnih voznih doživetij, svojo zavezo zagotavljanja zabavne vožnje bo celo razširil in poskrbel za izjemno izkušnjo za potnike. Povezane digitalne izkušnje bodo omogočali modemi FordPass Connect1, aplikacija FordPass1 in dovršene tehnologije, vključno z novo generacijo sistema SYNC2.


“‘Zabavna vožnja’ je del Fordovih genov. Vsako vozilo, ki ga izdelamo, je zasnovano tako, da nariše nasmeh na obraz. Zdaj smo pripravljeni, da v povsem električni dobi, podprti z inovativnimi novimi tehnologijami pogonskih sklopov in povezljivosti ter začenši s povsem novim, povsem električnim Mustangom Mach-E, izberemo novo prestavo, v kateri bo vožnja zagotovo izjemno zabavna,” je povedal Roelant de Waard, generalni direktor za področje osebnih vozil pri Fordu Evropa.

Ford je v prvi polovici leta napovedal, da bo 100 odstotkov njegove ponudbe osebnih vozil v Evropi do sredine leta 2026 na voljo s povsem električnim ali priključnim hibridnim pogonom za vožnjo brez emisij. Do leta 2030 pa načrtujejo prehod na povsem električne pogone.

Mustang Mach-E GT

Najzmogljivejša cestna različica Fordovega popolnoma električnega SUV-ja Mustang Mach-E. Konec se bo prvič predstavil v Goodwoodu. Tu bo nastopil na slavnem vzponu na hrib.

Mustang Mach-E GT razvije do 487 KM3 . Za odzivnost in okretnost športnega avtomobila je opremljen z naprednim prilagodljivim vzmetenjem MagneRide®4 in visokozmogljivim zavornim sistemom Brembo.

Ford bo na Festivalu hitrosti v Goodwoodu poskrbel za globalni javni debi konceptnega dirkalnika Team Fordzilla P1. Ta je nastal v sodelovanju med oblikovalci podjetja in igričarsko skupnostjo. 8. julija pa bo razkril še druge vznemirljive novice s področja elektrificiranega motošporta.

Zabava na voznikovem in sovoznikovem sedežu – ali na kavču

Vsako elektrificirano Fordovo osebno vozilo je opremljeno z inovacijami. Ta optimizirano učinkovitost dopolnjujejo z izboljšanimi voznimi izkušnjami. Na primer:

  • povsem električni Mustang Mach-E GT s pomočjo neodvisnih sprednjih in zadnjih elektromotorjev zagotavlja dovršen pogon na vsa kolesa za optimalen oprijem;
  • Kuga Plug-In Hybrid in Kuga Hybrid imata funkcijo simuliranega prestavljanja, ki je zasnovana tako, da za večjo vključenost voznika posnema dobro znano prestavljanje običajnega samodejnega menjalnika;
  • modeli Puma, Fiesta in Focus EcoBoost Hybrid imajo vgrajen zaganjalnik/generator, ki ga poganja jermen, in lahko s pridobljeno energijo dopolnjuje skupni navor pogonskega sklopa za bolj odzivno pospeševanje v izbrani prestavi.

V prihodnosti bodo povezane funkcije še naprej skrbele, da bo vožnja še bolj zabavna in manj stresna. Vse to bodo omogočali vgrajeni modemi FordPass Connect. Tako na primer funkcija inteligentnega dosega za Mustanga Mach E pomaga zmanjšati število nenačrtovanih postankov zaradi polnjenja z natančnejšim predvidevanjem preostalega dosega vožnje. Ta upošteva pretekli način vožnje, vremenske napovedi in podatke drugih Mustangov Mach-E, pridobljenih z množičnim zbiranjem.

FordPass Connect

Ford preizkuša tudi tehnologijo predvidljivih pametnih žarometov5. Ta bo na podlagi podatkov o lokaciji v realnem času usmerjal snop žarometov v bližajoče se ovinke, še preden jih voznik opazi. Vse to omogoča prijetnejšo vožnjo ponoči.

Z domiselnimi tehnologijami bo vožnja v elektrificiranem Fordovem vozilu še boljša izkušnja tudi za sopotnike. Možnost izbire voznih načinov, vključno z načinom Whisper (šepet)5 v Mustangu Mach-E, že pomaga potnikom, da so potovanja udobnejša in prijetnejša, ter nadgrajuje prefinjenost povsem električne vožnje.

FordPass Connect omogoča povezovanje do desetih naprav, kar družinam omogoča pretočno predvajanje razvedrila in ohranjanje povezav za zabavo na poti. Nova generacija tehnologije SYNC uporablja strojno učenje. Tako resnično razume rutine lastnikov Mustanga Mach-E ter pripravlja predloge za navigacijo in komunikacijo.

Povezane tehnologije

So ključnega pomena za Ford, da zagotovi spodbudne izkušnje tudi v mirujočem vozilu. Ne glede na to, ali gre za risanje po zaslonu na dotik in preprosto igranje iger na 15,5-palčnem zaslonu Mustanga Mach-E. Ta spremljanje stanja polnjenja in pregledovanje dnevnikov potovanj z aplikacijo FordPass. Prav tako vstop v vozilo in odkrivanje novih funkcij, ki so bile brezžično prenesene prek aplikacije Ford Power-Up. V Fordovih elektrificiranih vozilih boste uživali tudi v premorih med vožnjo.

Dirka do resničnosti

Na uporabnika osredotočeno oblikovanje je v osrčju Fordove filozofije zabavne vožnje. Goodwood predstavlja repliko enega svojih najbolj inovativnih primerov doslej: ekstremnega dirkalnika Team Fordzilla P1 – v naravni velikosti.

Team Fordzilla P1 je prvič na ogled v povsem novi ‘opravi’. In to ob 55. obletnici Fordove slavne trojne zmage na dirki 24 ur Le Mansa. Je hkrati prvi dirkalnik za virtualne igre, ki je nastal v sodelovanju med igričarsko skupnostjo in avtomobilsko znamko. Skoraj 250.000 navdušencev je z glasovanjem na Twitterju izbiralo elemente, vključno s položajem sedežev, slogom kokpita in pogonskim sklopom, da bi ustvarili vrhunski virtualni dirkalnik. ta je zasnovan izključno za zagotavljanje digitalnih vozniških doživetij.

Vozilo ima dramatičen trup v slogu reaktivnega bojnega letala in izrazito izklesan sprednji del. Podoben je Fordu GT, združuje s povsem izpostavljenim zadnjim delom, ki poudari aerodinamiko. Notranjost je prav tako radikalna z enotami LED, ki voznika in sopotnika obveščajo o stanju na stezi. Medtem ko vgrajeni zaslon na volanu omogoča izmenjavo podatkov v živo z ekipo v boksih.


“Če želite izdelati avtomobile, ki bodo všeč strankam, morate najprej resnično razumeti, kaj si stranke želijo. Pri dirkalniku Team Fordzilla P1 smo to razmišljanje pripeljali do skrajnosti, enak inovativen pristop pa smo uporabili tudi pri ustvarjanju Pume ST Gold Edition, ki jo bodo kupci lahko naročili še letos,” je povedal Amko Leenarts, direktor oblikovanja pri Fordu Evropa. “Prav takšno oblikovanje, osredotočeno na uporabnika, nas bo v elektrificirani dobi povedlo do čisto nove ravni uživanja v vožnji.”

Fordova paleta modelov na Festivalu hitrosti v Goodwoodu

Mustang Mach-E 1400

Poleg tega bo Fordov predsednik in glavni izvršni direktor Jim Farley pokazal pravi potencial zabavne vožnje s povsem električnim pogonom, ko se bo z edinstvenim prototipom Mustanga Mach-E 1400 podal na vzpon v Goodwoodu.

Ta ‘raketa’ je rezultat 10.000 ur skupnega dela mojstrov oddelka Ford Performance in podjetja RTR Vehicles. Mustang Mach-E 1400 razvije moč 1419 KM s sedmimi motorji, ki jih posamezni pogonski osi povezujeta z diferencialoma z veliko možnostjo prilagajanja. Vse to omogoča nastavitev avta za najrazličnejše vrste uporabe od ‘driftanja’ do dirk z veliko hitrostjo.

Tudi podvozje in pogonski sklop sta nastavljena tako, da omogočata preučevanje različnih kombinacij in njihovih učinkov na porabo energije in zmogljivost. Vključno s pogonom na zadnji kolesi, pogonom na vsa kolesa in pogonom na prednji kolesi.

#FOS  #GW_Ford  #FordPerformance  #FunToDrive  #FordMustangMachEGT #FordMustangMachE1400  #FordMustangMachE  #TeamFordzillaP1

# # #

Opombe:

1 Aplikacija FordPass, združljiva z izbranim sistemom za pametne telefone, je na voljo za prenos iz spletne trgovine. Prenos sporočil in podatkov je lahko povezan s stroški. Za funkcije daljinskega upravljanja morajo biti na voljo modem FordPass Connect, aplikacija Ford Pass in povezane storitve (za podrobnosti glejte določila in pogoje FordPass). Povezane storitve in funkcije so odvisne od naročnine in razpoložljivosti združljivega omrežja. Zaradi razvoja tehnologij/mobilnih omrežij/zmogljivosti vozil lahko pride do omejitve ali celo onemogočanja delovanja povezanih storitev in funkcij. Dostopna točka Wi-Fi ni vključena v povezane storitve.

2 Ne dopustite motenj med vožnjo! Če je le možno, uporabite glasovno upravljanje in med vožnjo ne uporabljajte ročnih naprav. Ko je izbrana prestava za vožnjo, so lahko nekatere možnosti blokirane. Nekatere funkcije niso združljive z vsemi telefoni.

3 Izračunano pri največji zmogljivosti elektromotorjev in največji kapaciteti baterije. Vaši doseženi rezultati se lahko razlikujejo.

 4 MagneRide® je blagovna znamka skupine BWI.

5 Prototipni sistem žarometov trenutno še ni na voljo za naročilo.

Po preskusnem ciklu WLTP znaša homologiran doseg z izključno električnim pogonom modela Ford Mustang Mach-E GT do 500 km.  Po preskusnem ciklu WLTP znaša homologiran doseg z izključno električnim pogonom modela Ford Mustang Mach-E s pogonom na zadnji kolesi in baterijo za podaljšan doseg do 610 km. Po preskusnem ciklu WLTP znašajo homologirane emisije CO2 modela Ford Kuga Hybrid 124–146 g/km, homologirana poraba goriva pa 5,4–6,4 l/100 km. Po preskusnem ciklu WLTP znašajo homologirane emisije CO2 modela Ford Kuga Plug-In Hybrid 32 g/km, homologirana poraba goriva 1,4 l/100 km, doseg z izključno električnim pogonom pa 56 km. Po preskusnem ciklu WLTP znašajo homologirane emisije CO2 modela Ford Puma EcoBoost Hybrid 119–145 g/km, homologirana poraba goriva pa 5,2–6,4 l/100 km. Po preskusnem ciklu WLTP znašajo homologirane emisije CO2 modela Ford Fiesta EcoBoost Hybrid 110–139 g/km, homologirana poraba goriva pa 4,8–6,1 l/100 km. Po preskusnem ciklu WLTP znašajo homologirane emisije CO2 modela Ford Focus EcoBoost Hybrid 114–138 g/km, homologirana poraba goriva pa 5,1–6,1 l/100 km. Emisije CO2 in poraba goriva se lahko razlikujejo glede na različice modelov, ki so na voljo na posameznih trgih. Navedena poraba goriva/energije, emisije CO2 in doseg z električnim pogonom po WLTP so izmerjeni v skladu s tehničnimi zahtevami in specifikacijami zadnje različice Evropskih uredb (EC) 715/2007 in (EU) 2017/1151. Uporabljeni standardni preskusni postopki omogočajo primerjavo med različnimi tipi vozil in različnimi proizvajalci