Ford v Evropi bo v prihodnjih letih vse stavil na električna vozila

18. februarja 2021

Ford predstavlja, da bo do sredine leta 2026 100 % njegovih modelov osebnih vozil v Evropi lahko vozilo brez izpustov. Opremljeni bodo s povsem električnim ali priključnim hibridnim pogonom.

Ford je naredil pomemben korak naprej pri svoji evropski preobrazbi. Z zavezo, da bo vse stavil na električna osebna vozila in da bo znatno povečal in elektrificiral svoje poslovanje na področju gospodarskih vozil, ki se uvrščajo na prvo mesto.

Ford v Evropi bo v prihodnjih letih vse stavil na električna vozila
Ford se je zavezal, da bo do sredine leta 2026 100 % njegovih modelov osebnih vozil v Evropi lahko vozilo brez izpustov, saj bodo opremljena s povsem električnim ali priključnim hibridnim pogonom, do leta 2030 pa bodo povsem električna.

Ford se je zavezal, da bo do sredine leta 2026 100 % njegovih modelov osebnih vozil v Evropi lahko vozilo brez izpustov. Opremljena bodo s povsem električnim ali priključnim hibridnim pogonom, do leta 2030 pa bodo povsem električna. Podobno bo celotna Fordova paleta gospodarskih vozil omogočala vožnjo brez izpustov s povsem električnim ali priključnim hibridnim pogonom do leta 2024. Do leta 2030 bodo dve tretjini prodaje gospodarskih vozil zagotovila povsem električna ali priključno hibridna vozila.

Novice sledijo Fordovemu poročilu, da je v zadnjem četrtletju 2020 v Evropi spet posloval z dobičkom. Napovedali so tudi globalno naložbo v elektrifikacijo v višini vsaj 22 milijard dolarjev (dobrih 18 milijard evrov), kar za skoraj dvakrat presega prejšnje Fordove načrte naložb v električna vozila.


“Za nami je uspešno prestrukturiranje Forda v Evropi in od zadnjega četrtletja 2020 spet poslujemo z dobičkom. Zdaj v Evropi vstopamo v povsem električno prihodnost z osupljivimi novimi vozili in vrhunsko povezano uporabniško izkušnjo,” je povedal Stuart Rowley, predsednik Forda Evropa. “Pričakujemo, da bomo letos v Evropi nadaljevali z izjemnim zagonom in uspešno uresničili cilj 6-odstotne stopnje dobička pred obrestmi in davki (EBIT) v sklopu načrta preobrazbe naših globalnih avtomobilskih postopkov.”

V središču Fordove preobrazbe poslovanja v Evropi v zadnjih dveh letih so bile izboljšave strukturnih stroškov v višini milijardo dolarjev (približno 830 milijonov evrov). Te so namenjene trgom z manjšo uspešnostjo, za ustvarjanje ciljno bolje usmerjene palete vozil znotraj treh uporabniško osredotočenih poslovnih skupin. Ter partnerstva za povečanje rasti in izboljšanje stopnje dobičkonosnosti v celotnem poslovanju.

Hitrejša rast poslovanja s Fordovimi gospodarskimi vozili

Leta 2020 je Fordu že šesto leto zapored uspelo ohraniti prvo mesto med proizvajalci gospodarskih vozil v Evropi. Rast Fordovega uspešnega poslovanja z gospodarskimi vozili je ključna za zagotavljanje dobička v Evropi. Podpirali jo bodo novi izdelki in storitve, sodelovanje z obsežnim omrežjem partnerjev za predelave gospodarskih vozil, Fordovo strateško zavezništvo s Volkswagnom in skupno podjetje Ford Otosan, ki bo zagotovilo stroškovno učinkovit razvoj vozil in dostop do virov.

Gonilo nadaljnje rasti poslovanja z gospodarskimi vozili bo ekosistem, ki je razvejan na osnovi povezanih storitev. Te so razvite skupaj z uporabniki: zasnovane so za izboljšanje uporabniške izkušnje in pomoč pri uspešnem delu podjetij. Mednje sodijo na primer povezane storitve za povečanje časa uporabe in izboljšanje produktivnosti. FordPass Pro za vozne parke z do petimi vozili, in uvedba Fordovega upravljanja voznega parka, ki sta jo lani skupaj razvila Ford in ALD Automotive. Da bi zagotovila maksimalno produktivnost strank z voznimi parki, ki iščejo po meri zasnovane storitve, s katerimi bi njihova vozila uspešno opravljala svoje delo.

Prav tako sta Ford in Google pred kratkim napovedala ustanovitev nove ekipe Team Upshift. Ta bo sodelovala pri iskanju prelomnih priložnosti, povezanih s podatki. To prvo tovrstno partnerstvo bo v kombinaciji s Fordovimi lastnimi zmogljivostmi osnova za spremenjeno izkušnjo lastništva in storitve za uporabnike Fordovih gospodarskih in osebnih vozil.

Naložba v višini milijardo dolarjev v Fordov obrat v Kölnu

Ford v Evropi bo v prihodnjih letih vse stavil na električna vozila

Fordov prehod v povsem električno prihodnost uvaja naložba v znesku milijardo dolarjev (830 milijonov evrov) za posodobitev obrata za sestavljanje vozil v Kölnu.  Eno največjih proizvodnih središč v Evropi, kjer domuje Ford Evropa. Naložba bo omogočila spremembo obstoječega obrata za sestavljanje vozil v Fordovo središče za elektrifikacijo, kjer bodo proizvajali električna vozila. To bo Fordov prvi tovrstni obrat v Evropi.

Ford je obenem potrdil, da bodo njegovo prvo v Evropi izdelano serijsko povsem električno osebno vozilo za evropske kupce v tem obratu proizvajali od leta 2023 naprej.  Razmišljajo pa tudi o potencialu za proizvodnjo še enega povsem električnega vozila.

Ford v Evropi bo v prihodnjih letih vse stavil na električna vozila


“Naša napoved preobrazbe obrata v Kölnu, ki je že 90 let dom našega poslovanja v Nemčiji, sodi med najvažnejše Fordove spremembe v več kot eni generaciji. Poudarja našo zavezanost Evropi in sodobni prihodnosti z električnimi vozili v osrčju naše strategije rasti,” je povedal Rowley.

“Odločitev, da proizvodni in razvojni obrat v Kölnu spremenimo v e-mobilnostno središče Forda v Evropi je pomemben signal vsem zaposlenim,” je povedal Martin Hennig, predsednik sveta delavcev družbe Ford-Werke GmbH. “Nudi dolgoročno perspektivo našim zaposlenim in jih hkrati spodbuja, da pomagajo sooblikovati to električno prihodnost.”

Rowley je sklenil: “Nudili bomo izjemno paleto elektrificiranih vozil, ki jo bodo dopolnjevale na uporabnike osredotočene digitalne storitve in izkušnje, da se nam bodo naše stranke lahko pridružile na poti v povsem električno prihodnost, ki se začenja prav zdaj z uvedbo povsem električnega Mustanga Mach-E. V kombinaciji z našim vodilnim poslovanjem na področju gospodarskih vozil bo to osnova trajnostno dobičkonosnega Fordovega poslovanja v Evropi.”

Nadaljnje podrobnosti o Fordovem načrtu za elektrifikacijo in o preobrazbi obrata v Kölnu bodo objavljene v prihodnjih mesecih.

Objava novice tudi na:

MMC: Avtomobilnost: Ford v Evropi kmalu le še na elektriko

Siol: Drzno kot še nikoli

Žurnal24: Novi časi