Vir: Volan.si, Anže Jereb
Medtem ko si kupci tovornih različic že lahko omislite model Transit Custom v obliki priključnega hibrida, se je treba pri potniški izvedenki trenutno zadovoljiti z blagim hibridom. Takšnim, kjer se zgolj na elektriko ne boste prepeljali niti nekaj metrov, a vseeno nekaj prihranili pri gorivu.
Takole se je Anže zapeljal s prvakom, ki nosi lovoriko: Mednarodni dostavnik leta 2020: “Tourneo Custom TitaniumX z oznako mHEV – blagi hibrid seveda deluje povsem samostojno in brez možnosti voznikovega dodatnega vpliva. Hočem reči, naj vas ne skrbi, da boste s takšnim imeli več dela in skrbi. Prednost tega sistema je, da se ob pritisnjeni sklopki in zavori, ko se denimo začnemo ustavljati pred rdečo lučjo, motor na notranje zgorevanje lahko nemudoma izklopi. Vso ‘odvečno’ energijo, ki še nastaja med samim premikanjem in zaviranjem, pa sistem preko elektromotorja shrani v posebno 48-voltno baterijo. V tem primeru elektromotor, ki je k glavnemu motorju pripet preko jermenice, deluje kot generator in z rekuperacijo zavorne energije polni baterijo.”
Celotem prispevek s fotografijami vas čaka na povezavi Magičnih 48 >>
Odpeljite testni krog še vi. Oddajte prijavo na testno vožnjo>>