Vir: www.amzs.si/motorevija, Fotografije: Motorevija
Hibridni osmerec – pogonski dodatek prostornežu
Ta ob pomoči električnega motorja in dodatnega litij-ionskega akumulatorja shranjuje zavorno energijo, zaganja motor in pomaga 2-litrskemu dizelskemu motorju pri pogonu. Močnejša od obeh motornih hibridnih različic zmore 136 kW in ima kar 415 Nm navora, kar zagotavlja izjemno prožnost in odlične potovalne vozne lastnosti. Motor je glasen le na mestu, med vožnjo pa prijetno tih, miren in učinkovit. Testna poraba goriva je s povprečjem malce čez 8 l/100 km dober rezultat za takšen avto – in dokaz, da ima tudi blagi hibridni sistem svoje mesto v avtih.
Zlovešč obet visokih kazni, ki pretijo avtomobilskim izdelovalcem s preveč požrešnimi flotami vozil, je te prisilil, da v svoje avte vgrajujejo bolj učinkovite motorje. Pri Fordu so morali posodobiti tudi svojo paleto dostavnikov in njihov potniški kombi Tourneo Custom je dobil dizelski motor EcoBlue z blagim 48-voltnim hibridnim sistemom.
Ostale lastnosti Tournea Custom poznamo: potniška različica Transita v tej konfiguraciji ponuja osem posamičnih in nastavljivih sedežev, obilico prostora tako za noge kot glave in uporaben prtljažnik za tretjo sedežno vrsto.
S prostostoječim zaslonom multimedijske naprave s sistemom SYNC3 in bogato opremo različice Titanium X takšen Tourneo Custom cilja na velike družine in voznike z večjimi prostorskimi zahtevami, ki med osebnimi avti zaman iščejo takšno uporabnost. Tourneo Custom se sicer ne pelje tako udobno kot osebni avto (in nekateri tekmeci), a z nekaj kompromisi lahko služi tudi kot družinski avto.
Celoten članek: Kratek test: Ford tourneo custom 2.0 ecoblue mHEV titanium X