2. mesto Žan Kranjec – Soelden Veleslalom
3. mesto Žan Kranjec – Val d'Isere veleslalom
Napadajo mesta med prvo deseterico in stopničke ter eno medaljo na svetovnem prvenstvu.
Tudi v sezoni 2022/23 nadaljujemo večletno uspešno partnerstvo z zimskimi junaki slovenske reprezentance v alpskem smučanju. Skupaj bomo navijali in nizali športne uspehe od prizorišča do prizorišča. Tekmovalci bodo na poti v družbi z varnimi in sodobnimi zmagovalci – Fordovimi gospodarskimi vozili, ki v Evropi že vrsto let zasedajo prvo mesto.
Nova sezona svetovnega pokala za alpske smučarke in smučarje se je začela v sončnem Söldnu. Spoznajte naše zimske junake: Ana Bucik, Ilka Štuhec, Tina Robnik, Neja Dvornik, Žan Kranjec, Štefan Hadalin, Tijan Marovt, Martin Čater, Miha Hrobat, Nejc Naraločnik. (poškodovana sta: Andreja Slokar in Boštjan Kline)
Štefan Hadalin: Zelo sem zadovoljen, da mi je vožnje iz treninga uspelo prenesti na tekmo. Sem ponosen nase in gremo dalje.
Ana Bucik: Breme je, kolikor si ga naložiš sam. Lahko si ga naložiš tudi, če so ostala dekleta, pa jih hočeš prehiteti. Konkurence je vedno dovolj, da si naložiš breme. Bo pa pomembno, da se bom osredotočala le nase in da se ne bom počutila, kot da moram reševati situacijo za vse.
Žan Kranjec: Po Söldnu smo naredili že veliko treningov in sem s formo zelo zadovoljen. Smučam dobro in upam, da nadaljujem v tej smeri in upam na čim boljšo sezono.
Ilka Štuhec: Želim si predvsem, da bi bila sproščena. Da smučam, kot sem sposobna. Potem pa bomo videli, kam me to lahko pripelje.
Klemen Bergant: Ker smo majhna ekipa, treniramo tudi z drugimi ekipami. Tudi zato, da je malo drugačna dinamika. Nisem tak, da bi kaj skrival, da bi tekmovalce preveč nosil po rokah ali jih zavijal v vato. Čim prej se je treba spopasti s trenutnim stanjem, da je mogoče lahko potem do tekme še kaj postoriti. Fantje radi tekmujemo, saj če ne bi radi tekmovali, potem v tekmovalnem športu ne bi imeli česa iskati.
Trenerji pravijo, da so zelo zanesljiva, prostorna, udobna in varčna. Dodajo še, da so kombiji boljši, večji in udobnejši od konkurence (npr. VW). To radi izpostavijo tudi vsi tekmovalci in tekmovalke.
Tekmovalci pravijo še, da so Fordova vozila odlična, super, hitra, moderna, prijetna, praktična, udobna, zanesljiva in varna.
Vsi skupaj na prvo mesto uvrščajo zanesljivost, udobnost, varnost ter uporabnost navigacijskega sistema. Vožnja je udobna in hkrati je veliko prostora, tako v potniškem delu, kot tudi v prtljažnem prostoru.
V povprečju vsako vozilo prevozi do 40.000 km, kar pomeni, da so na cesti več kot 540 ur, to je skoraj 23 dni. Res veliko, kajne?
V letošnji sezoni uporabljajo 24 vozil Transit Custom kombi in 6 Ford S-Maxov.
Da jih navdušuje dobra vozniška izkušnja, nato sledi že ena odlična lastnost in to je nizka poraba goriva. Tako trenerjem, kot tekmovalcem, so všeč ogrevani sedeži, volan in vetrobransko steklo, ki v minuti odtali led in je kombi hitro pripravljen za na pot. Pomembna je tudi dobra vidljivost ponoči, saj je pozimi dan precej krajši in se veliko vozijo tudi ponoči. Na dolgih poteh je dobra opremljenost vozil izrednega pomena, še posebej z asistenčnimi sistemi.
Ker pa so trenerji in tekmovalci vedno bolj odvisni tudi od različnih tehničnih pripomočkov (telefoni, predvajalniki glasbe, tablice, računalniki) je dobro, da je v avtu dovolj USB priključkov, ki so na ustreznih oz. uporabnih mestih in teh je v Fordovih vozilih res veliko.
V glavnem poslušajo glasbo, opravijo telefonske pogovore ter spijo. Včasih se med vožnjo razvijejo tudi zanimive debate. Nekateri tekmovalci kaj preberejo ali poslušajo podcaste. Trenerji čas med vožnjo izkoristijo za pogovore s tekmovalci in izbirajo glasbo dneva. Avdio kulisa, se pravi dobro ozvočenje je v vozilih, zato kar pomembno.
Vsi so izpostavili, da je najbolj pomembno, da pridejo tekmovalci na cilj varno, hitro in čim bolj spočiti. Tekmovalec tako ne izgublja energije in se osredotoča le na treninge in tekme. Ker preživijo veliko časa na poti, je to hkrati njihova regeneracija. Dolgoletne izkušnje s Fordovimi vozili prinašajo tekmovalcem veliko udobja na poti in zato so na cilju vedno polni energije.
In na koncu lahko povzamemo, da Fordova vozila s svojo ergonomičnostjo in udobnostjo dobro skrbijo tako za tekmovalce in trenerje!
Celotni karavani želimo uspešno sezono in naj nas s svojimi dosežki razveseljujejo še naprej!