Predstavljamo nova modela Ranger Stormtrak in Ranger Wolftrak. Vznemirljivi izvedbi z omejenim številom izdelanih vozil, ki nadgrajujeta slog in zmogljivost večkrat nagrajenega pickupa.
Vrhunsko neustrašna modela
Ranger Stormtrak je vrhunski avto s prepoznavnim oblikovanjem in odličnimi značilnostmi za uporabnike. Za vse, ki cenijo izjemno zmogljivost in bogato opremo za delovne zahteve in aktivni življenjski slog.
Ranger Wolftrak je neustrašen, robat pickup, zasnovan v skladu z zahtevami uporabnikov, ki morajo delati na prostem. Pri tem si želijo dominantno terensko zmogljivost, a ne na račun udobja in privlačnega videza.
Ranger je lani postavil rekord z doseženim 34,9-odstotnim letnim tržnim deležem in je še utrdil svoj vodilni položaj kot najbolje prodajani pickup v Evropi.
Uporabnike že ves čas navdušujeta drzen slog in zmogljivost Forda Rangerja, zato smo poskrbeli še za novi različici Stormtrak in Wolftrak. Stormtrak osupljiv videz združuje z dodatnimi razkošnimi elementi in funkcijami za aktivni življenjski slog, Wolftrakova robata terenska zmogljivost pa mu pomaga, da lastnika pri delu in zabavi popelje daleč z utrjenih cest.
Ford je predstavil tudi električno pomični rolo za keson, ki ga bodo kupci različice Ranger Wildtrak z dvojno kabino lahko izbrali med opremo za doplačilo, Ranger Stormtrak pa je z njim opremljen že serijsko.
Novi električno pomični rolo za dodatno praktičnost
Si želite se bolj enostavno uporabo in dodatno praktičnost?
Ford uvaja zelo zaželen nov električno pomičen rolo, ki prekriva keson. Za doplačilo bo na voljo z modelom Ranger Wildtrak z dvojno kabino, Ranger Stormtrak pa je z njim opremljen že serijsko.
Električno pomični rolo zagotavlja večjo priročnost in preprosto uporabo, saj lahko uporabnik rolo odpre in zapre s tipko na daljinskem upravljalniku ali pa uporabi stikala na kesonu ali armaturni plošči v kabini. Tipala poskrbijo za zaščito pred pripiranjem, da preprečijo poškodbe prstov ali tovora.
Novi Stormtrak – silovit kot narava
Na vrhunski različici Ranger Wildtrak zasnovani novi Ranger Stormtrak prinaša še obsežnejši seznam opreme za še več udobja in edinstvene okrasne elemente. Ekskluzivnost prinaša omejeno število izdelanih vozil, na voljo pa je v izvedbi z dvojno kabino.
Vse modele Rangerja Stormtraka poganja Fordov motor iz vrha ponudbe
2,0-litrski dizelski bi-turbo EcoBlue z 157 kW (213 KM), ki za izjemno vlečno moč razvije 500 Nm navora.
Serijski sistem štirikolesnega pogona z možnostjo vklopa in izklopa zagotavlja samozavestno terensko vožnjo. Napredni 10-stopenjski samodejni menjalnik pa poskrbi za uglajeno in lahkotno vozno izkušnjo.
Rapid Red – atraktivna kombinacija
Vpadljiva barva Rapid Red je rezervirana za Rangerja Stormtraka in dopolnjuje ekskluzivni rdeči vstavek v maski. Ta poudari mišičasto oblikovanje sprednjega dela. Za osvetlitev poskrbijo LED žarometi. Serijska zaščita podvozja pa naredi izjemen vtis tudi na asfaltu. Kupci lahko izberejo tudi barvi Frozen White in Blue Lightning.
Zmogljiv videz Rangerja Stormtraka dopolnijo še ekskluzivni pokrov motornega prostora, nalepke na stranicah, zajetne tridimenzionalne oznake ter črn zadnji odbijač in športni varnostni lok.
Poleg tega so del serijske opreme obloga tovornega prostora, predelitev tovora in Fordov novi električno pomični rolo nad kesonom, ki zagotavljajo izjemno priročnost in praktičnost za prevoz tovora.
Nosilnost
Ranger Stormtrak ima nosilnost 1,0 tone in lahko vleče prikolice z maso do 3500 kg tako kot priljubljena različica Wildtrak.
Notranjost
Notranjost Rangerja Stormtraka navduši z vrhunsko opremo in praktičnimi možnostmi. Za Stormtraka specifični sedeži so oblazinjeni z enakim voljnim usnjem kot sedeži Fordovega legendarnega modela Ranger Raptor, krasijo pa jih vezeni logotipi Stormtrak in blazine iz posebne tehnične tkanine. Notranje površine Tinted Graphite in rdeči šivi odlično dopolnjujejo nezgrešljivo Stormtrakovo zunanjo barvno paleto.
Ranger Wolftrak – ukroti divjino
Ranger Wolftrak je izdelan za uporabnike, ki stavijo na zanesljivo terensko zmogljivost in drzno neposredno zunanjost. Temelji na različici Ranger XLT, poganja pa ga Fordov 2,0-litrski dizelski motor EcoBlue s 125 kW (170 KM). Kupci lahko izbirajo med 6-stopenjskim ročnim in 10-stopenjskim samodejnim menjalnikom.
Možnost izbire štirikolesnega pogona s funkcijo za vklop med vožnjo, elektronska zapora zadnjega diferenciala in terenske pnevmatike so del serijske opreme za napredovanje v zahtevnih terenskih pogojih, dopolnjuje pa jih nastavitev s štirikolesnim pogonom z reduktorjem za večjo zmogljivost na strmih naklonih in mehkih podlagah.
Ford predvideva, da bo Ranger Wolftrak navdušil uporabnike, ki se ukvarjajo s kmetijstvom in gozdarstvom ali ponudbo prostočasnih aktivnosti na prostem, pa tudi zasebne kupce.
Nosilnost
Nosilnost 1,0 tone in največja vlečna obremenitev 3500 kg zagotavljata izjemno zmogljivost za prevoz tovora, serijska je tudi zaščitna obloga kesona. Ročno pomično prekrivalo kesona ali ponjava Aeroklas za celoten tovorni prostor sta za skladnost z Wolftrakovimi črnimi oblikovnimi elementi unikatno na voljo v mat črni barvi.
Atraktivni videz
Podaljšan cevni športni zaščitni drog je ekskluzivno na voljo z Rangerjem Wolftrakom in poskrbi za robat videz, obenem pa omogoča pritrditev dodatne opreme in preprosto zavarovanje tovora. Izjemna barva Conquer Grey poudari pickupove boke in dopolnjuje mat črno masko, zaščito podvozja, 43,2 cm (17”) črna platišča iz zlitine. Za piko na i prepoznavnega sloga poskrbijo zatemnjene oznake Wolftrak in obloge pragov. Na voljo je tudi barva Sea Grey.
Med ekskluzivne poudarke kabine Rangerja Wolftraka sodijo oznake Wolftrak, mat črna armaturna plošča in ročaji vrat ter talne obloge za vse vremenske razmere. Fordov sistem za komunikacije, povezave in navigacijo SYNC 3 z 20,3 cm (8”) zaslonom na dotik je del serijske opreme.