Pri razvoju novega robustnega videza naslednje generacije Rangerja so bile ključne pripombe uporabnikov. Ford je veliko časa posvetil lastnikom po vsem svetu. Opravil je več kot 5000 intervjujev in izvedel več deset delavnic za stranke, da bi razumel, kako stranke uporabljajo svoje pickupe ter kaj želijo in pričakujejo od novega Rangerja.
“Ko smo se srečali s strankami in opazovali, kako se vzpenjajo na keson, smo videli veliko priložnost za izboljšave,” je povedal Anthony Hall, vodja inženiringa za vozila Ranger. “Nekateri so stopili na pnevmatiko in nato splezali čez stranico pickupa ali se dvignili tako, da so se oprli na odprta zadnja vrata.”
Navdih za izdelavo
To je bil navdih za izdelavo integrirane stranske stopnice za zadnjimi pnevmatikami naslednje generacije Rangerja, ki zagotavlja čvrstejši in stabilnejši način za dostop do kesona. Poleg tega je Rangerjeva ekipa poskrbela, da je na kesonu možno namestiti in varno prevažati različne vrste tovora.
Ranger ponuja nov sistem za upravljanje tovora, zasnovan s predelnimi ploskvami za shranjevanje različno velikih predmetov. Od lesa do zabojčkov za orodje. Lastniki lahko ustvarijo tudi manjše predale za shranjevanje predmetov. Navadno so jih morali spraviti v kabini. Sedaj jim sistem izjemno močnih vzmetnih zatičev omogoča, da jih pritrdijo na vodila, privita na vsaki strani tovornega prostora. Zadnja vrata kesona lahko služijo tudi kot mobilna delovna miza. Tu je vgrajeno ravnilo in žepi za objemke. Te uporabniku omogočajo merjenje, pritrditev in rezanje gradbenih materialov.
Novi Ranger je drzen in samozavesten
Vizualno je nova generacija Forda Rangerja drzna in samozavestna. Z izrazito zunanjo podobo, ki si deli Fordov globalni DNK oblikovanja pickupov. Oblikovanju dajeta pečat odločna nova maska in značilna žarometa s svetili v obliki črke C spredaj. Prefinjena bočna linija od pokrova motornega prostora do kesona pa vključuje drznejše blatnike, ki Rangerju zagotavljajo samozavestno držo. Ford Ranger prvič ponuja matrične žaromete LED.
Stranke so želele prilagodljiv in sodoben kokpit, ki poskrbi tako za delovne kot za družinske obveznosti. Tako lahko Ranger služi kot delovni prostor in zatočišče. Zagotavlja pametne in povezane funkcije z več udobja in možnosti shranjevanja kot kdaj koli prej.
Srce Rangerjeve izkušnje povezljivosti je velik 25,7 ali 30,48 cm velik zaslon na dotik na sredinski konzoli. Ta dopolnjuje popolnoma digitalno instrumentno ploščo. Povezan z najnovejšim Fordovim sistemom SYNC™ 4, ki je pripravljen za uporabo z glasovnim upravljanjem sistemov za komunikacije, razvedrilo in informacije.
Več moči in navora
Kupci so želeli imeti na izbiro več moči in navora za vleko težkih tovorov in ekstremne terenske vožnje. Zato je ekipa dodala Fordov preizkušeni 3,0-litrski turbodizelski motor V6 in ga razvila za uporabo z Rangerjem. To je eden od treh turbodizelskih motorjev, ki bodo na voljo ob začetku prodaje. (podatek za Slovenijo še ni na voljo)
Kupci bodo lahko izbirali med dvema sistemoma štirikolesnega pogona. Elektronskim z možnostjo izbire med vožnjo in naprednim novim sistemom stalnega štirikolesnega pogona s pomirjujočim načinom ‘nastavi in pozabi’. Ta je zasnovan za zmogljivost, ko in kjer jo uporabniki potrebujejo. Reševanje na terenu je olajšano z izrazitima dvojnima obročkoma za vleko v sprednjem odbijaču.
“Ranger je z rekordno prodajo v Evropi čedalje bolj uspešen,” je dodal Hans Schep, generalni direktor za gospodarska vozila pri Fordu Evropa. “Najpametnejši, najzmogljivejši in najbolj vsestranski Ranger doslej bo zagotavljal še več moči in sloga, ki ju kupci tako cenijo.”