Ford je ustvaril vrhunsko dišavo za vse, ki obožujejo zmogljivost novega popolnoma električnega Mustanga Mach-E GT, obenem pa še vedno čutijo naklonjenost do značilnih vonjav tradicionalnih avtomobilov z bencinskim motorjem.
Anketa, ki jo je agencija izvedla po Fordovem naročilu, je pokazala, da bi vsak peti voznik v primeru zamenjave tradicionalnega vozila z električnim najbolj pogrešal vonj po bencinu, skoraj 70 odstotkov pa jih je izjavilo, da bi vonj po bencinu pogrešali do neke mere. Bencin je bil tudi bolj priljubljen vonj kot vino in sir ter skoraj izenačen z vonjem novih knjig.
Nova dišava je zasnovana tako, da tem voznikom pomaga vstopiti v prihodnost vožnje s pomočjo njihovega čuta za vonj. A Mach-Eau ne diši le po bencinu, dišava navduši nos vsakega uporabnika: vrhunska dišava združuje zadimljene poudarke, kanček vonja po gumi in celo ‘živalske’ elemente kot poklon dediščini znamke Mustang.
Ford je dišavo predstavil ta konec tedna na Festivalu hitrosti v Goodwoodu, vsakoletnem dogodku, ki privablja navdušence nad ‘bencinskimi hlapi’ z vsega sveta. Dišava, ki sicer ni naprodaj, je del Fordovega stalnega poslanstva razbliniti mite o električnih avtomobilih in prepričati ljubitelje tradicionalnih avtomobilov o potencialu električnih vozil.
Navsezadnje je skoraj četrtina (24 %) anketirancev izjavila, da bi ob zamenjavi pogrešali zmogljivost bencinskega avtomobila – a se motijo, saj popolnoma električni pogon Mustanga Mach-E GT s kar 487 KM in 860 Nm zagotavlja novo raven Fordove zabavne vožnje in pospeši od 0 do 100 km/h v samo 3,7 sekunde. Nad takšnimi številkami noben ljubitelj zmogljivih avtomobilov ne bi smel vihati nosu.
Forda Mustanga Mach-E GT je v nekaterih državah že možno naročiti prek spleta. Za več informacij obiščite Fordovo spletno stran.
Kako je nastala dišava
Dišavo Mach-Eau je s sestavinami, ki vsaka dodaja poseben element zgodbe, ustvarilo priznano svetovalno podjetje za dišave Olfiction. Pia Long, članica Britanskega združenja parfumerjev, ki je ustvarjala dišave za nekatere najbolj znane znamke parfumov, je imela ključno vlogo pri njenem nastanku.
Njeno izhodišče je bilo proučevanje kemikalij, ki se sproščajo iz notranjosti avtomobilov, motorjev in bencina. Med njimi sta bila benzaldehid, vonj, podoben mandljem, in parakrezol, ki je ključen za ustvarjanje gumijastega vonja pnevmatik. S sestavinami, kot so modri ingver, sivka, pelargonija in sandalovina, je dodala kovinske, zadimljene in še bolj gumijaste poudarke. Vključila je tudi ‘živalski’ element, ki spominja na konje in poudarja dediščino znamke Mustang.