Vir: Avtoportret.si, Luka Gregorič
Da ekstremni poltovornjak Ranger Raptor pokaže zobe in napne mišice, seveda potrebuje okolje, v katerem se dobro počuti. Obiskali smo kamnolom Verd in na makadamu izstrelili količino adrenalina v nebo.
Ranger Raptor
je evropska alternativa ameriški ikoni, poltovornjaku F-150 Raptor. Ker je slednji dimenzijsko in pogonsko prevelik zalogaj za evropski trg, Ranger predstavlja logično in primerno iztočnico evropske različice. A Ranger v tovrstni podobi ni več delovni stroj, pač pa ekstremno terensko vozilo.
Zunanjost:
- zaščita podvozja
- robusten prednji odbijač
- nova maska
- razširjeni blatniki
Pogonska paleta:
- 2,0-litrski dizelski motor v izvedbi Bi-turbo, ki razvije 213 KM in 500 Nm navora
- motor bo dopolnjeval 10-stopenjski samodejni menjalnik
Vožnja:
Blažilniki Fox Racing Shox s prilagoditvijo glede na zaznani položaj zagotovijo večje sile blaženja pri ekstremni obremenitvi. Prednji blažilnik je za 32 % bolj tog in zadnji za 18%.
Nova zaščitna plošča za terensko vožnjo je izdelana iz visoko trdnega jekla debeline 2,3 mm – ta je za 60 odstotkov debelejša od običajne plošče v primerjavi s standardnim Rangerjem.
Odmik od tal znaša 283 mm, Ranger Raptor pa lahko brodi čez 850 mm globoko vodo.
Pristopni kot znaša 32,5 stopinj, izvozni pa 24.
Voznik lahko izbira med 6 voznimi načini.
Ford Ranger je najbolje prodajani pick-up v Evropi in v Sloveniji. Osvojil je naslova: Mednarodni poltovornjak leta in Slovenski poltovornjak leta.