Kaj vse zmore ekstremni Ford Ranger Raptor

10. aprila 2021

Predstavljamo kaj vse more eden najboljših poltovornjakov na trgu Ford Ranger Raptor. Ne spreglejte tega video testa!

Vir: Avtoportret.si, Luka Gregorič

Da ekstremni poltovornjak Ranger Raptor pokaže zobe in napne mišice, seveda potrebuje okolje, v katerem se dobro počuti. Obiskali smo kamnolom Verd in na makadamu izstrelili količino adrenalina v nebo.

Ranger Raptor

je evropska alternativa ameriški ikoni, poltovornjaku F-150 Raptor. Ker je slednji dimenzijsko in pogonsko prevelik zalogaj za evropski trg, Ranger predstavlja logično in primerno iztočnico evropske različice. A Ranger v tovrstni podobi ni več delovni stroj, pač pa ekstremno terensko vozilo.

Zunanjost:

  • zaščita podvozja
  • robusten prednji odbijač
  • nova maska
  • razširjeni blatniki

Pogonska paleta: 

  • 2,0-litrski dizelski motor v izvedbi Bi-turbo, ki razvije 213 KM in 500 Nm navora
  • motor bo dopolnjeval 10-stopenjski samodejni menjalnik

Vožnja:

Blažilniki Fox Racing Shox s prilagoditvijo glede na zaznani položaj zagotovijo večje sile blaženja pri ekstremni obremenitvi. Prednji blažilnik je za 32 % bolj tog in zadnji za 18%.

Nova zaščitna plošča za terensko vožnjo je izdelana iz visoko trdnega jekla debeline 2,3 mm – ta je za 60 odstotkov debelejša od običajne plošče v primerjavi s standardnim Rangerjem.

Odmik od tal znaša 283 mm, Ranger Raptor pa lahko brodi čez 850 mm globoko vodo.

Pristopni kot znaša 32,5 stopinj, izvozni pa 24.

Voznik lahko izbira med 6 voznimi načini.

Ford Ranger je najbolje prodajani pick-up v Evropi in v Sloveniji. Osvojil je naslova: Mednarodni poltovornjak leta in Slovenski poltovornjak leta.