Vožnja z ugasnjenim motorjem se vrača!

04. novembra 2020

Tehnologija za varčevanje z gorivom je dala nov zagon staremu triku. Zdaj je teorija vožnje z ugasnjenim motorjem prenesena v najnovejše avte z blagim hibridnim pogonom.

Vozniki določene starosti so pred časom radi uporabljali trik, ki je po razširjenem mnenju pomagal z enim rezervoarjem goriva pripeljati čim dlje – kar med vožnjo so ugasnili motor, čeprav se je vozilo še vedno premikalo.

Pri številnih sodobnih avtomobilih je ta praksa zelo nevarna, saj ključne funkcije, kot so zavore in volan, prenehajo ustrezno delovati.

Zdaj pa smo teorijo vožnje z ugasnjenim motorjem prenesli v naše najnovejše avte z blagim hibridnim pogonom – na način, ki varno izboljša učinkovitost porabe goriva in zmanjša izpuste.

Tehnologija za samodejni izklop in zagon motorja

Naša vozila so že nekaj časa opremljena s tehnologijo za samodejni izklop in zagon motorja, ki ugasne motor, ko se vozilo ustavi, in ga ponovno zažene, ko voznik želi speljati.

Nova tehnologija za izklop tudi pri izbrani prestavi varno ugasne motor pri hitrostih vse do 25 km/h in ga s pomočjo zmogljivega elektromotorja blagega hibridnega sistema ponovno zažene hitreje, kot traja, da pomežiknemo.

To še ni vse! Blagi hibridni pogon

Modeli z blagim hibridnim pogonom, med katerimi so tudi osebna vozila Puma, Fiesta, Focus in Kuga ter gospodarska vozla za prevoz tovora in potnikov Transit, Transit Custom in Tourneo Custom, obenem z dovršeno tehnologijo – regenerativnim polnjenjem – zajemajo energijo in jo uporabijo za pomoč pri pogonu vozila.


Podatki o normirani porabi:

  • Ford Puma EcoBoost Hybrid poraba goriva od 4.3 l/100 km, CO2 emisije od 97 g/km NEDC
  • (5.5 l/100 km, 126 g/km WLTP)
  • Ford Focus EcoBoost Hybrid poraba goriva od 4.1 l/100 km, CO2 emisije od 94 g/km NEDC
  • (5.1 l/100 km, 115 g/km WLTP)
  • Ford Fiesta EcoBoost Hybrid poraba goriva od 4.0 l/100 km, CO2 emisije od 91 g/km NEDC
  • (5.0 l/100 km, 112 g/km WLTP)
  • Ford Kuga EcoBlue Hybrid poraba goriva od 4.3 l/100 km, CO2 emisije od 111 g/km NEDC
  • (5.0 l/100 km, 132 g/km WLTP)
  • Transit furgon EcoBlue Hybrid od 5.5 l/100km, CO2 emisije od 143 g/km (NEDC)
  • (7.8 l/100km, 205 g/km WLTP)
  • Transit Custom EcoBlue Hybrid od 5.4 l/100km, CO2 emisije od 141 g/km (NEDC)
  • (6.9 l/100km, 182 g/km WLTP)
  • Tourneo Custom EcoBlue Hybrid od 6.3 l/100 km, CO2 emisije od 165 g/km NEDC
  • (7.2 l/100 km, 190 g/km WLTP)