V uredništvu ugotavljajo, da je elektrifikacija gospodarskih vozil v polnem razmahu, prijemov glede tega je več, a v grobem gre vse skupaj v smeri razdelitve področij. V prihodnosti bodo torej eno dostavniki za po mestu in pa tisti za na dolge proge. In to je nekaj, kar velike gospodarske družbe v resnici lahko zagotovijo, ker poznajo svoje dejavnosti in navade.
A po drugi strani prav tisti, ki opravljajo posel, najbolje vedo, da moraš biti v poslu nadvse fleksibilen, če hočeš preživeti. In avtomobil pri tem ne sme biti ovira, ni sprejemljivo, da se v določenem trenutku ne moreš odzvati na poslovno priložnost, ker določen trenutek nimaš na razpolago ustreznega kombija. Zato bodo na voljo električna vozila z rezervo, na primer Fordov Transit.
Podaljševalnik dosega
“Da bo torej jasno, Transit Custom PHEV ni klasičen priklopni hibrid, ampak polno električni kombi z bencinskim motorjem, ki deluje ves čas v optimalnih razmerah, ker je njegova naloga zgolj polniti baterije,” po prvem preizkusu priklopno-hibridnega gospodarskega vozila pravi urednik oddaje Avtomobilnost Miha Merljak.
Celoten prispevek vas čaka: Elektrificiran dostavnik postaja obvezen
Vir: RTVSlo.si, Avtomobilnost, Miha Merljak
Dodatno si lahko pogledate še kratek video, ki prikazuje uporabnost tovornega dela Transit Customa: