02. novembra 2020

Najboljši mladi voznik 2020, Matej Gorjan je tokrat z novo Ford Pumo na nepozabni izlet odpeljal svojo babi. Imela sta se enkratno!

Avtor: Matej Gorjan, Najboljši mladi voznik 2020

Moja naslednja dogodivščina s Ford Pumo se je zgodila sredi septembra. Babica si je zaželela izleta na Vršič, in ker sem z novim avtom najprimernejši (in najzabavnejši) kandidat v družini, si je za osebnega šoferja izbrala mene. Rečeno – storjeno. Samo še rezerviral sem hotel v Kranjski Gori in z babico sva se lahko za vikend odpravila na Gorenjsko.

Moja dogodivščina s Ford Pumo
Inovativna nova Ford Puma združuje učinkovitost blagega hibrida in ima največ prostora za prtljago v svojem razredu .

Kadar v avtu peljem starejše, v nastavitvah izberem ECO mode, ki ponuja malo manjše pospeške. Vse to se prevede v udobnejšo vožnjo, in nič drugačna ni bila najina vožnja v petek popoldne, ko sva se vzpenjala v Kranjsko Goro. Na cilj sva prispela hitro in varno, pa tudi v dobrem vzdušju, saj je babi prevzela vlogo DJ-a.

Fordova 48-voltna hibridna tehnologija EcoBoost zagotavlja odzivno zmogljivost ob optimalno varčni porabi goriva.

Naslednje jutro so naju čakale serpentine na Vršič, ki so bile za gorsko Pumo mala malica. Za posladek sva lahko občudovala čudovite gorske razglede z vseh strani. Nato sva se spustila še do izvira Soče, kjer sva naredila krajši sprehod. Seveda sva se nazaj do avta vrnila s čisto blatnimi pohodnimi čevlji in vedno pripravljena babi mi je takoj hitela ponujati vrečko za njih, da ne bi umazala avta. Jaz pa sem samo elegantno odprl prtljažnik ter ji ponudil, da čevlje odloži v Fordov Megabox. Rešitev se ji je zdela super, pa še vrečko sva prihranila za nabiranje zelišč pozneje!

Moja dogodivščina s Ford Pumo
Športni terenc z večjim odmikom od tal zagotavlja samozavestno vozno izkušnjo in omogoča prostornino prtljažnika 456 litrov, kar je največ v tem razredu.

Izlet sva nadaljevala v Bovcu ter tam raziskovala okoliške slapove, zato sva bila zvečer, ko sva se vračala v hotel, precej utrujena in sva si omislila sproščujočo masažo že kar na poti. Babica je bila nad masažnimi sedeži v Ford Pumi tako navdušena, da jih zdaj uporablja med vsako vožnjo z menoj. Pravi, da ji pomaga pri bolečinah v hrbtnem delu.

Puma je prvo vozilo v svojem segmentu, ki ponuja številne tehnologije za udobje in priročnost, med njimi je babi izpostavila sedež z masažno funkcijo.

Ob koncu vikenda, sva se na  hitro ustavila še v Zelencih, Planici in na poti nazaj še na Bledu.

Moja dogodivščina s Ford Pumo
Napredne tehnologije za pomoč vozniku omogočajo preprostejšo in manj stresno vozno izkušnjo.

Ford Puma se je tudi ta vikend odlično odrezala in navdušila mojo sopotnico z mehko vožnjo in novimi tehnologijami, ki v babičinih časih še ni bilo na voljo. Sedaj bo s svojimi prijateljicami imela veliko prijetnih iztočnic za pogovore ob kavi.