Vir: Oddaja Volan, Iztok Krajnc
V uredništvu Volana so že vozili novi priključni hibrid Ford Kuga Vignale, ki s svojim avtonomnim dosegom preseneča. Nova aerodinamična oblika še vedno ohranja poznano Fordovo dinamično voznost. Kaj vse so na testu še izpostavili?
Ford Kuga je zdaj tudi precej mehkejša, saj je ostrih linij precej manj, zato bo ustrezala širšemu krogu kupcev. Zaradi bolj položnega vetrobranskega stekla in ker je avto zdaj malenkost nižji, dejansko izgleda kot napihnjena kombilimuzina, pa tudi bolj aerodinamična je, celo med najbolj aerodinamičnimi v segmentu, čeprav točnih podatkov pri Fordu ne navajajo.
Jih pa imamo za velikost, saj je Kuga zdaj širša za 44 in nižja 60 milimetrov, daljša pa za 89, zato v dolžino meri vsaj 4,61 metra, testni Vignale še centimeter in pol več. Najbolj prefinjena oprema mora izstopati, zato je veliko dodatkov iz kroma, napisov Kuga pa tudi ne boste našli, ker povsod piše samo Vignale.
Novi trendi
Pri Fordu se držijo svojih trendov, zato so vsi novejši modeli znotraj izdelani po enakem kopitu in Kuga ni nobena izjema. To seveda ni nič slabega, saj je notranjost kvalitetno izdelana in spodnji del armature s trdo plastiko sploh ne zmoti, takisto nam je všeč klasično upravljanje s prezračevanjem na gumbe, tudi postavitev 8-palčnega zaslona na dotik.
Ker gre za moderen avtomobil, ne manjka niti površina za polnjenje telefona ter vhoda USB tipa A in C, kar je fino, ker vsi nimamo adapterjev. V primeru samodejnega menjalnika je na sredinski konzoli še vrtljiv gumb menjalnika, pri Vignale tudi usnje na armaturni plošči. Ne glede na opremo boste v roke prijeli ročno šivan volan, z različnimi paketi opreme pa se spreminjajo še dodatki na armaturi.
Celoten članek si preberite: Edina dobra bolezen v tem času