Ford Puma test – Puma je skrižana mačka leta

26. julija 2020

Žurnala24.si je na testu primerjal kar dve Pumi. Ta uvaja nekatere tehnične novosti in serijsko opremo, ki je v tem razredu še nismo bili vajeni ter sili celo v razred višje.

Vir: Žurnal24.si, Andrej Leban, Foto: Saša Despot

Uredništvo Žurnala24.si je strnilo svoja opažanja pri uporabi najnovejše Ford Pume v dveh različnih izvedbah. Andrej Leban pravi: “Na testu smo vzporedno zapeljali kar dve Pumi, obe z istim pogonom blagega hibrida – mHEV. Oprema Titanium X je druga na lestvici, a tudi nekoliko bolj zahtevni bi morali biti z vsem, kar nudi, že zelo zadovoljni. Multimedijski zaslon z navigacijo je nadgrajen še z Bang Olufsen zvokom, za palec so večja 18-palčna platišča, dodane so snemljive prevleke za sedeže, klimatska naprava je samodejna. Seveda ima tudi masažne sedeže, zadnje LED luči, ambientalno LED razsvetljavo … Doplačati velja za polne LED žaromete. Oprema ST Line X pa sodi tik pod vrh, dodanega je še več usnja, podvozje je športno, veliko je športnih oblikovnih dodatkov vključno z volanom in sedeži. Treba pa se je odpovedati masažni funkciji.”

Celoten članek vas čaka: Puma je skrižana mačka leta

Ford Puma test – Puma je skrižana mačka leta