Ford Puma od varčnosti do športnega razkošja

30. maja 2020

Razširjena paleta različic Ford Pume nudi kupcem še več izbire – od varčnosti do športnega razkošja.

Ford je ponudbo nove Pume razširil z dodatnim pogonskim sklopom in novo različico opreme. Zdaj je na voljo najobsežnejša paleta kompaktnega ‘crossoverja’ s potezami športnega terenca.

Kupci lahko zdaj prvič izberejo Pumo z dizelskim 1,5-litrskim motorjem Ford EcoBlue s 120 KM in razkošno novo različico ST-Line Vignale.


“Uporabniki so nam povedali, da želijo izbirati v širši paleti možnosti, v kateri bodo našli kombinacijo sloga, opreme, zmogljivosti in učinkovitosti, ki jim najbolj ustreza. Trdno smo odločeni, da jim bomo to zagotovili s Pumo in nova Puma ST, ki prihaja v drugi polovici leta, še ne pomeni konca ponudbe.” Roelant de Waard, podpredsednik za trženje, prodajo in storitve, Ford Evropa

Ford Puma od varčnosti do športnega razkošja
Razkošje v detajlih: oblazinjenje sedežev z usnjem Windsor, usnjeno oblazinjenje volana Manacor ter vrhunski zvočni sistem B&O.

Celovita ponudba pogonskih sklopov

Novi 1,5-litrski dizelski motor EcoBlue s 120 KM je idealna izbira za kupce Pume, ki prevozijo veliko kilometrov.  S šeststopenjskim ročnim menjalnikom znašajo izpusti CO2 od 99 g/km, poraba goriva pa 3,8 l/100 km po NEDC (od 118 g/km in 4,5 l/100 km po WLTP).

Ford Puma od varčnosti do športnega razkošja
1,0-litrski EcoBoost Hybrid s 125 KM z izpusti CO2 od 96 g/km porabi 4,2 l/100 km po NEDC.

Uporabniki Pume so lahko za učinkovitejšo porabo goriva v drugi polovici lanskega leta med prvimi izkoristili prednosti Fordove 48-voltne blage hibridne tehnologije.


Puma je s pogonskim sklopom EcoBoost Hybrid

na voljo z dvema različno močnima motorjema, ki ju dopolnjuje ročni menjalnik:

  • 1,0-litrski EcoBoost Hybrid s 125 KM z izpusti CO2 od 96 g/km porabi 4,2 l/100 km po NEDC (od 124 g/km in 5,4 l/100 km po WLTP);
  • 1,0-litrski EcoBoost Hybrid s 155 KM z izpusti CO2 od 99 g/km CO2 porabi 4,4 l/100 km po NEDC (od 126 g/km in 5,5 l/100 km po WLTP).

Ford Puma od varčnosti do športnega razkošja

Razkošna Puma ST-Line Vignale

Puma ST-Line Vignale temelji na športni različici Puma ST-Line in ji doda še bolj vrhunski slog in opremo. Med unikatnimi podrobnostmi so zgornji del maske in obroba iz poliranega aluminija.  Ebenovinasto črn spodnji del maske, spodnji del zadnjega odbijača v barvi karoserije in velik zadnji spojler. Serijska oprema vključuje žaromete LED, oblazinjenje sedežev z usnjem Windsor, usnjeno oblazinjenje volana Manacor, vrhunski zvočni sistem B&O in sistem za uporabo brez ključa Ford KeyFree.

Tudi druge različice Pume – Trend, Titanium, Titanium X in ST-Line X – navdušujejo s serijskimi inovativnimi tehnologijami, kot sta Fordov sistem za obveščanje o lokalnih nevarnostih, ki ga omogoča modem FordPass Connect.  Tu je še vsestranska rešitev za shranjevanje Ford MegaBox, s katero je možno v pokončnem položaju prevažati do približno 115 cm visoke nestabilne predmete, kot so lončnice ali palice za golf.

Ford Puma od varčnosti do športnega razkošja

V začetku meseca je Ford napovedal, da se bo v drugi polovici leta paleti modelov pridružila še nova Puma ST, ki jo pripravlja Ford Performance.