Vir: Anže Jereb, Oddaja Volan
Dve desetletji pozneje je jasno, da z reinkarnacijo modela Puma v obliki majhnega kupeja ne bi bili deležni stoječih ovacij odobravanja, zato so taktiko pametno spremenili in ponudili majhen križanec. Saj veste, kako popularni so, zato nam jih proizvajalci veselo servirajo v neštetih oblikah in prav toliko znamkah. Kjer bi z novo Pumo pri Fordu lahko zamočili, so že pokazali z Ecosportom, ki pri nas ni bil priljubljen, zato so obrnili ploščo in ustvarili presenetljivo zabaven, zanimiv in sposoben majhen avtomobil. Ta v sebi skriva še kakšen trik ali dva, ob katerih se vam bo zaradi zadovoljstva še dolgo smejalo.
Čeprav me sprednje luči oziroma kar celoten gobec avtomobila najprej spomnita na Porsche macan, podobnosti z dvajset let staro prvotno Pumo vseeno ni malo. Luči jo izdajajo, sprednje reže za zrak prav tako, pa še najbolj značilna barva novinke je zopet modra, prav takšna, kot je bila tudi v ponudbi takrat. Ampak namesto majhnega kupeja je Ford Puma sedaj oblikovno nabit ter zelo posrečen majhen križanec. Jasno, le s sprednjim pogonom, saj se z njim ne boste podajali v neznano, ne?
Ford Puma je pravi avto tudi za gospo
Puma stoji na platformi Fieste, zato je prva stvar, ki jo hočem in moram pohvaliti, vozniška lahkotnost. Ker je višja od Fieste, se v zavojih malce bolj nagiba, jasno, ampak res le malce bolj, vseeno ostaja zelo prepričljiva. Z veseljem se požene v ovinek, ni okorna, ni pretrda, občutek na volanu je odličen, za tiste, ki vam vozne lastnosti pomenijo veliko, je tole križanec za vas, ker je odličen. In predvsem dobro pregleden in lahkoten, torej ga bo tudi gospa vozila z veseljem.
Celoten članek si preberite na povezavi: Puma ST LIne X 1.0 mHEV EcoBoost test