Ekskluzivna vožnja Ford Puma

04. novembra 2019

Na ekskluzivni predstavitvi so člani žirije za Evropski avto leta prvi na svetu vozili novo Ford Pumo.

Vir:  Avto magazin, Sebastjan Plevnjak, 04.11.2019

Sebastjan Plevnjak, je takole strnil svojo izkušnjo: “Zagotovo se večina spomni, da je Ford že imel model z imenom Puma. Zdaj ga ima spet, a s prejšnjim nima nič skupnega. Morda bi lahko rekli, da je edina povezava med njima zgolj to, da gre spet za majhen avtomobil. In to je tudi vse, saj je bila originalna Puma majhen športni avtomobil, nova Puma pa je seveda majhen križanec. A ne kakršenkoli, saj gre za povsem nov avto, s katerim pri Fordu odpirajo novo oblikovalsko poglavje, ki ga zaznamujejo na blatnike postavljeni žarometi, velike odprtine za kolesa, večja oddaljenost od tal in predvsem športne, a prijetno zaobljene aerodinamične linije.”

Celoten članek si preberite na: https://www.avto-magazin.si/vozili-smo/vozili-smo-ford-puma-novo-poglavje/

Res veliko prostora!

Zgolj 4.186 milimetrov dolg avto pa se, kot smo že zapisali, postavlja z razkošnim prtljažnikom. Pumin zadek požre (ko so v ravno dno zložena naslonjala zadnjih sedežev) skoraj meter širok, več kot meter dolg in skoraj pol metra visok zaboj. To pomeni, da je prtljažnik velik povsod, tudi med koloteki. A to še ni vse! Pod dnom prtljažnika, ki je dvovišinsko nastavljiv, se skriva dodaten 80-litrski prostor, ki so ga poimenovali Ford MegaBox.

Digitalni merilniki

Manj revolucionarna od zunanjosti je notranjost. Nekateri elementi se zdijo že znani, a je po drugi strani vseeno prijetna in všečna, med vožnjo tudi uporabna. Zagotovo je najprej treba navesti nov 12,3-palčni zaslon, ki v bolje opremljenih različicah nadomešča klasične merilnike. Poleg vnaprej programiranih prikazov vozniku omogoča individualno prilagoditev prikaza na celotnem zaslonu. Ergonomija v notranjosti je dobra, sedeži pa odlično opravljajo svoje delo tudi pri hitrejši vožnji po ovinkasti cesti

Blag hibridni pogon že sedaj navdušuje!

Puma bo eden prvih Fordovih avtomobilov, ki bo ponujal novo Fordovo 48-voltno blago hibridno arhitekturo z integriranim 11,5-kilovatnim starterjem/generatorjem. Hibridna tehnologija bo sodelovala z večkrat nagrajenim litrskim trivaljnikom, ki bo tako ob klasičnih močeh (95 in 125 ‘konj’) na voljo še kot EcoBoost Hybrid z močema 125 ali 155 ‘konj’.

In vožnja? O njej pa zaradi strogega embarga, ki velja do 13. januarja 2020, žal ni smel pisati. Lahko pa rečemo, da se objave že veselimo!