Prvega novega Forda Escorta že davnega 16. januarja leta 1970.
Pomembni mejniki
Da so tovarno postavili prav v tem kraju je najbolj zaslužen Ludwig Ehrhardt, tedanji nemški zvezni kancler in oče nemškega povojnega gospodarskega čudeža. Ta je v sredini šestdesetih let prejšnjega stoletja prepričal vodilne v Kölnu, da v Posarju nujno potrebuje takšno tovarno. Ob tem je vodilnim pri znamki Ford ponudil zemljišče v velikosti 1,4 milijona kvadratnih metrov, v bližini mesta Saarlouis.
Za uradni začetek izdelave novih Fordov vozil štejemo 11. junij. 1970, ko je tovarno v Saarlouisu obiskal Henry Ford II. Ta je zbrani množici povedal, da je to ena izmed najlepših Fordovih tovarn na celem svetu.
Proizvodnja je vmes doživela več mejnikov. Naj omenimo le nekatere: do julija leta 1998 je bilo izdelanih več kot 6 milijonov Escortov iz petih modelnih generacij. Ob odhodu ga je zamenjal model Focus, ki ga izdelujejo še danes. Do sedaj je v tej tovarni nastalo že približno 6,1 milijona Focusov. Leta 1971 so se v Saarlouisu pričeli ukvarjati tudi z izdelavo legendarnega Caprija, ki so ga tu izdelovali do konca leta 1975.
Pomembno vlogo v Saarlouisu je imel tudi model Ford C-MAX in to v velikih količinah (približno 1,2 milijona vozil). Že leta 2013, ob zagonu proizvodnje modela Focus electric, se je v Saarlouisu pričela doba elektrifikacije, ki jo bodo okrepili v letošnjem letu, ko pride ‘Mild-Hybrid’ različica aktualnega Ford Focusa.
Ko so Nemci pred petdesetimi leti v tej tovarni zagnali proizvodnjo modela Escort so na začetku vsak delovni dan izdelali po 20 novih avtomobilov, še v istem letu so to kvoto dvignili na približno 400 izdelanih avtomobilov. V današnjih časih v Saarlouisu vsak dan naredijo približno 1160 novih Fordov. 50. obletnico delovanja te tovarne bodo Nemci obeležili z velikim slavjem, ki bo v Saarlouisu potekala predvidoma v juniju 2020.