Denimo, doseganje vse nižje porabe goriva ali pa partnerska tekma v uspešnosti regenerativnega zaviranja.
Urednik portala Avto foto market, Klemen Putar, je o preizkusu novega Ford Mondeo Titanium Hibrida karavana takole zapisal: “Hibridna tehnologija je stara gospa, njen debi namreč sega v leto 1901. Ja, že takrat so (smo), bolj po slučaju, zasnovali pionirski hibridi pogon. Slednjega je na tekoče trakove spravila Toyota, ki drži primat na tem področju okolju prijazne mobilnosti. Še več. Stojijo za tem, da je to njihov najbolj vzdržljiv pogonski sklop. Odlična novica, saj je pravzaprav z identičnim principom delovanja osnovan tale Mondeo hibrid.
Karavanska oblika mogočnega vozila v starih knjigah avtomobilizma opisuje nujno izbiro dizelskega agregata. Češ, da se v nasprotnem primeru avto ne bo nikamor premaknil, ali pa bo spil cisterno in pol. Nič od naštetega v bistvu nikdar ni bilo čisto res. Že nekaj deset konjev več od sto je dovolj za doseganje naših omejitev, bencinerji pa tudi niso tako potratni. Skratka, res, da so nas nekoč učili o spoštovanju dizlov, vendar zgodba se je pred leti malce zapletla.”
Učinkovit prispevek
Energija oktanov poganja motor in segreva zavore. Slednje je utopija, za katero ima hibridni sistem odgovor. Ne samo, da energijo shrani, še okolju prijaznejši je, ker v ozračje spusti manj ogljikovega dioksida. Obenem pa prihrani zavore in ustvari manj zavornega prahu – zoprna tematika, o kateri je še precej malo napisanega. Vse kar morate storiti je razmisliti in sprejeti pravo odločitev. Vse ostalo je nato precej enostavno in podobno tistemu, česar smo vajeni. Prevozu. No, sem rekel, da je ekologija povsem enostavna reč.
Celoten članek: Ford Mondeo Titanium hibrid karavan >>
Vir besedilo in fotografije: Avto Foto market
Kaj pravi strokovna javnost o novem Mondeo Hibridu >>