Vir: Finance, 13.11.2019 in avtor fotografij: Uroš Božin
Novinar Financ, Uroš Božin je pripravil reportažo iz zakulisja
»Avtomobili so vsako leto, z vsakim modelom vse bolj izpopolnjeni. Pri tem se pogosto poraja vprašanje, kako dolgo je še do popolnosti? Koliko možnosti je še za izboljšave? Z novimi postopki razvoja in orodji se odpirajo nove možnosti. Bili smo med izbranimi mediji, ki so nam v evropskem oddelku Forda pokazali procese oblikovanja nove Ford Pume.«
Kot je poudaril vodja Fordovih evropskih oblikovalskih studiev, Amko Leenarts: »Oblikovnega studia medijem ne odpremo pogosto, le za posebne namene. Tudi znotraj organizacije oblikovnega studia ne kažemo. Povabili pa smo vas, da vam pokažemo, kaj se dogaja za zavesami, kako pridemo do končne oblike avtomobila.«
Ne spreglejte, kako so oblikovani sedeži v novi Ford Pumi
V novi pumi bo Ford ponujal sedežne prevleke, ki so na sedež so pritrjene z zadrgo. Odstraniti jih bo mogoče, če so potrebne čiščenja, ali celo zamenjati, če se bo lastnik naveličal starih, si zaželel drugačne barve ali materiale. Na prevleke bo od vzorcev mogoče natisniti tudi napise.
Ste vedeli za Mega presenečenje v malem vozilu?
»V avtomobilskem B-razredu je prtljažnik vedno premajhen,« je med praznjenjem prtljažnika opozoril produktni vodja Daniel Schweren. Ob nalaganju je vedno v napoto pokrivalo prtljažnika. Zato so razvili takšno, ki se umakne skupaj s prtljažnimi vrati. Prilagodljiva polica dovoljuje tudi, da se prtljažnik napolni bolj kot pri trdi polici. Za večjo uporabnost je prtljažnik širok meter. Ima dvojno dno, ki se lahko postavi za hrbtišča sedežev in tako ne odžira prostora. Pod dnom prtljažnika pa je dodaten prostor, ki so ga poimenovali Megabox in sprejme še 80 litrov prostornine.
Celotna reportaža: (Avtomobilski paradoks) Ustvarjajo prihodnost, vendar živijo v preteklosti