Novi Ford Ranger, najbolje prodajani pickup v Evropi in Sloveniji nudi še večjo zmogljivost, je na voljo z naprednimi funkcijami in tehnologijami.
Elegantna in vsestranska nova različica najbolje prodajanega pickupa v Evropi in Sloveniji uvaja Fordov dovršeni 2,0-litrski dizelski motor EcoBlue, ki bo v kombinaciji z naprednim novim 10-stopenjskim samodejnim menjalnikom porabil do devet odstotkov manj goriva.
Vodilni v paleti motorjev za novega Rangerja je 2,0-litrski dizelski motor EcoBlue v zmogljivi različici Bi-turbo, ki za še večjo vlečno zmogljivost razvije 213 KM in 500 Nm navora – to je do 13 KM in 30 Nm več kot 3,2-litrski dizelski motor predhodnika.
Novi Ranger je na voljo v izvedbah z enojno, podaljšano in dvojno kabino. Štirikolesni pogon je del serijske opreme, uporabniki pa lahko s tipko kar tekom vožnje (do hitrosti 110 km/h) izbirajo med dvokolesnim pogonom, ki zagotavlja nižjo porabo in dvema štirikolesnima načinoma pogona – z visokim in nizkim prestavnim razmerjem. Za odlično avdio-vizualno izkušnjo je na voljo Fordov pregleden vmesnik SYNC 3 s podpro za Android Auto in Apple CarPlay.
Ranger je kot prvi v svojem razredu serijsko opremljen s sistemom za preprečevanje trčenja z zaznavanjem pešcev.
Na voljo je tudi aktivna pomoč pri parkiranju, ki dopolnjuje obstoječo paleto naprednih voznih tehnologij, zasnovanih za manj stresa pri vožnji in pomoč pri preprečevanju nezgod ali zmanjšanju njihovih posledic.
Novi Ford Ranger uporabnikom zagotavlja neprekosljivo kombinacijo vlečne moči, učinkovite porabe goriva in dovršenih tehnologij za pomoč vozniku, z našim vrhunskim motorjem EcoBlue, opremljenim s tehnologijo SCR, pa več kot izpolnjuje nove stroge zahteve predpisov o izpustih.
Zmogljive različice novega Rangerja v izvedbi z dvojno kabino so za še višjo raven prefinjenosti opremljene s tehnologijo za aktivni nadzor hrupa. Ranger Wildtrak kot vodilni model v ponudbi nudi tudi nove prestižne funkcije, vključno z zadnjo stranico s preprostim dvigom ‘easy-lift’.
Z možnostjo brodenja čez do 800 mm globoko vodo (največ v svojem segmentu) in odmikom od tal 230 mm je novi Ranger zasnovan in izdelan za udobno obvladovanje ekstremnih terenov pri delu ali v prostem času. 29-stopinjski vstopni in 21-stopinjski izstopni kot omogočata vozniku, da samozavestno zapelje tudi čez strme ovire. Terenske prednosti dopolnjujeta vlečna zmogljivost do 3500 kg in nosilnost, ki znaša do 1180 kg.
Leta 2018 je Ford v Evropi zabeležil rekordno prodajo Rangerjev – prodali so 51.500 vozil ali dobrih 15 odstotkov več kot leta 2017. V začetku leta 2020 bodo na cesto zapeljali tudi prvi Ranger Raptorji. Športna izvedenka je namenjena vsem kupcem, ki iščejo še več adrenalina pri vožnji – to je najtrpežnejši in najzmogljivejši Ranger doslej.
Zakaj je novi Ranger prava izbira za vas?
- Ima 4 leta jamstva brez omejitve prevoženih kilometrov
- Je najbolje prodajani pick-up v Evropi in v Sloveniji
- Ima do 3,5 ton vleke
- Vključuje AWD pogon
- Lahko brodi po vodi do 800 mm
- Nanj lahko natovorite do 1100 kg tovora, 1 evroplaleto
- Lahko prevažate do 2310 mm dolg tovor
Vse kar morate vedeti o novem Rangerju
Preverite zalogo novi Ranger
Kaj pravi strokovna javnost o novem Ford Rangerju?
Na Siolu.net so v uredništvu Avtomoto o Ford Rangerju zapisali: Najbolj priljubljeni slovenski ‘pickup’
Uredništvo Cestnega dirkača, je nad prvo vožnjo navdušen. Preberi njihove vtise: Ford predstavlja novega Rangerja
Uredništvo Avto foto marketa, je vtise strnil: Slovenska premiera: Ford Ranger