Še posebej ga odlikuje dinamična vožnja, ki ni tako značilna za segement enoprostorcev.
Vozna dinamika Ford C-MAXa še vedno prijetno preseneča, kar vedno znova potrjujejo zadovoljne in lojalne stranke. Poleg že uveljavljenih sodobnih EcoBoost in EcoBlue motorjev z nizko porabo in veliko zmogljivostjo, predstavlja tudi napredne tehnologije in sisteme, ki povečujejo varnost in udobje v vožnji. S pridom lahko izkoristite aktivni parkirni sistem, ki namesto vas opravi težaško delo na majhnih parkirnih prostorih v mestu. Parkiranje res še nikoli ni bilo tako enostavno in brezskrbno. Za družinske uporabnike je zelo privlačen tudi sistem prilagodljivih sedežev, ki se plosko preklopijo, na Grand C-MAXu še posebej privlačijo bočna drsna vrata.
»Uporabniki so navdušeni 1.0 EcoBoost motorjem – nasmeh spremlja vsako vožnjo, poraba goriva pa je prav osupljivo majhna,” je povedal Boštjan Hribovšek, direktor marketinga pri Summit motors Ljubljana. »Če ne boste ravno vsak dan smučali, plezali, kolesarili, skratka zganjali aktivnosti, ki potrebujejo ogromno pripomočkov, potem je Ford C-max dovolj prostoren in zelo pametna izbira za družinski avto.«
Višji položaj sedenja prinaša vrsto prednosti tako z vidika udobja, kot varnosti, predvsem preglednosti med vožnjo. Ergonomski sedeži bodo v celoti podprli vaš hrbet in dolge vožnje bodo nadvse sproščujoče.
Izpostavili bi še aktivno in pasivno varnost Ford C-Maxa. Active City stop samodejno zavira do hitrosti 50 km/h, še pravočasno pa na možnost trka opozori voznika. Aktivni tempomat sam drži varnostno razdaljo za vozilom, tudi sam pospešuje in zavira. Sicer ne tako z občutkom, kot voznik, a zna to narediti manj moteče, kot ste bili vajeni pri tovrstnih sistemih v preteklosti.
»Ker si Ford C-MAX platformo deli s prejšnjo generacijo Focusa, ni nič čudnega, da se pelje tako dobro, kot se. Natančen in odziven volan, zmogljivo podvozje ter poskočni motorji so zaščitni znak enoprostorca. C-Max se odlično znajde med ovinki in tudi na avtocesti. V dinamiki vožnje mu Scenic, C4 Picasso in celo VW Touran, ki se je v novi generaciji v mnogočem pokazal kot merilo ostalim, ne sledijo,« pravi Gregor Prebil, Žurnal24.si.
S prihodom tehnologij za udobje in varnost , ki smo jih v preteklosti poznali le pri premium proizvajalcih, danes pa morajo biti del opreme v vozilih srednjega cenovnega razreda, so lahko hitro občutne tudi razlike v ceni z oziroma brez dodatne opreme.
Ford C-max po uporabnosti, razmerju med ceno in vrednostjo, velikostjo in praktičnostjo prtljažnika, ter po voznih lastnostih še dandanes prekaša marsikateri kompakten športni terenec. Morda nekoliko zaostaja le po atraktivnosti – pa še to je stvar okusa posameznika.
C-Max je dobra alternativa za manjše družine, za večje pa ponujajo tudi za pol številke večjega Grand C-Maxa.
Grand C-MAX je bil v hipu prava prodajna uspešnica povsod v Evropi. Od C-Maxa je daljši približno 10 cm in ima zadaj dvojna zadnja drsna vrata, kar je posebej uporabno pri dostopu na ozkih parkirnih prostorih. Grand C-MAX omogoča namestitev kar sedmih sedežev in ima inovativno zasnovo prehoda med sedeži. Srednji sedež se v drugi vrsti zloži pod zunanji sedež in s tem ustvari prehod do sedežev v tretji vrsti.
Tudi v Grand C-MAXu podvozje nudi dober kompromis med dinamiko in udobjem, menjalnik je odličen, položaj za volanom pa razvaja. Z opremo Titanium se lahko razvajate tudi pri opremi, še zlasti izpostavljamo gretje vetrobranskega stekla (zelo uporabno pozimi, očitno pa tudi spomladi, ko konec marca sneg spet preseneti), volana in prednjih sedežev, samodejno parkiranje (vi upravljate zgolj stopalke, volanskemu obroču pa ukazuje zelo natančna elektronika), zagon brez ključa (Ford Power tipka) in sistem za preprečevanje naleta pri nizkih hitrostih, sistem za ohranjanje voznega pasu, sistem za prepoznavanja prometnih znakov, sistem nadzora nad mrtvimi koti ter pomoč pri speljevanju v klanec. Skratka, spisek dodatne opreme je res bogat in marsikateri prestižnejši avtomobil se lahko sramežljivo skriva za vogalom.