Med milijardami emojijev, ki jih dnevno pošiljamo po vsem svetu, med katerimi so vsa možna vozila za vse načine prevozov, vključno z avtom, vespo, čolnom, vesoljsko ladjo in smučarsko vlečnico, so ljubitelji pickupov opazili hudo pomanjkljivost: emoji s pickupom ni na voljo! Pri Fordu so se odločili, da je čas za ukrepanje in s prvo predstavitvijo emojija s pickupom prispevajo tudi k praznovanju današnjega svetovnega dneva emojijev.
“Ko so stranke začele zahtevati emoji s pickupom, smo zaradi našega stalnega prizadevanja za inovacije zamisel preprosto morali uresničiti,” je povedal Todd Eckert, vodja trženja Fordove skupine za gospodarska vozila. “Glede na to, da so pickupi serije F v ZDA najbolje prodajani v svojem segmentu že 42 let zapored, je Ford zagotovo najbolj primeren, da v svet marljivih pošiljateljev besedilnih sporočil prinese povsem nov emoji s pickupom.”
V Evropi je med pickupi najbolje prodajan Ford Ranger. Pri Fordu so v prvi polovici leta 2019 prodali 26.700 Rangerjev in postavili nov rekord prodaje v drugem četrtletju, saj se je ta v primerjavi z lanskim drugim četrtletjem povečala za 8 odstotkov.
Leta 2018 je Ford pri konzorciju Unicode (organizaciji, ki pregleduje in potrjuje predloge novih emojijev) vložil predlog, da bi na vse tipkovnice dodali emoji s pickupom. Zdaj se je predlagani emoji uvrstil na seznam kandidatov, ki naj bi jih vključili v naslednjo različico seznama potrjenih emojijev Unicode.
Oblikovanje osnutka emojija je upoštevalo vse trenutne trende. “Naš tim je veliko časa namenil brskanju po straneh za izmenjavo sporočil, dopisovanju z vplivnimi osebami ter spremljanju forumov in družbenih omrežij, da bi zares spoznali in razumeli potrebe naših strank,” je povedal Eric Grenier, vodja družbenih omrežij pri Fordu. “Ljudje si želijo emoji s pickupom, ki bo svež, dovršeno oblikovan, ki bo posredoval njihove ideje in ‘potegnil’ na plan vse, kar predstavlja pickup. Končni rezultat je sodoben simbol, ki bo obraze ljubiteljev pickupov spremenil v nasmejani emoji.”
Če bo emoji s pickupom odobren v začetku leta 2020, bo znak prilagojen za vse mobilne platforme in v skladu z željami vseh uporabnikov, od veščih trgovcev do aktivnih družin in drugih ljubiteljev emojijev.