S predstavitvijo najnovejše generacije povezanih in elektrificiranih dostavnih vozil Transit na salonu gospodarskih vozil IAA v Hannovru v Nemčiji od 20. do 27. septembra 2018 bo Ford utrdil svojo vodilno vlogo na evropskem trgu gospodarskih vozil.
Ford bo prednosti povezav zagotovil v svoji celotni paleti gospodarskih vozil v Evropi. Na razstavnem prostoru v Hannovru bodo vsi modeli – vključno z novim dvotonskim Transitom, ki se na salonu premierno predstavlja svetu – opremljeni z vgrajenimi modemi in novimi rešitvami, ki so jih pri Fordu razvili za optimalno upravljanje voznih parkov.
Fordove inovacije pri gospodarskih vozilih se nadaljujejo s paleto elektrificiranih modelov, med katerimi sta tudi priklopni hibrid (PHEV) Transit Custom, na salonu premierno prikazan v končni proizvodni različici, in novi Transit, ki je kot prvi v segmentu na voljo z 48-voltnim ‘mehkim’ (pomožnim) hibridnim pogonom (mHEV).
“Hannover bo v znamenju prihoda vznemirljive nove družine gospodarskih vozil Transit, ki je temeljito opremljena s povezavami,” je povedal Hans Schep, generalni direktor oddelka za gospodarska vozila pri Fordu v Evropi. “Z napredno povezljivostjo in našimi elektrificiranimi vozili, ki spreminjajo pravila igre, bodo imele naše stranke veliko novih priložnosti za ustvarjanje dodatne vrednosti.”
Novi Transit – višja produktivnost, učinkovitost mHEV
Novega dvotonskega Forda Transita, ki prihaja na trg sredi leta 2019, poganjajo motorji z učinkovitejšo porabo goriva, obenem pa ga odlikujejo večja nosilnost, vgrajena povezljivost in napredne tehnologije za pomoč vozniku, prepoznaven pa bo po dovršeni zasnovi novega sprednjega dela in povsem novi notranjosti z izboljšanim prostorom za prevoz tovora.
Poleg nadgrajenih 2,0-litrskih dizelskih motorjev EcoBlue, ki zagotavljajo manjše stroške uporabe, bo novi Transit v izvedbi z ročnim menjalnikom na voljo tudi z 48-voltno tehnologijo mHEV za še učinkovitejšo porabo goriva, še posebej pri mestnih vožnjah s pogostim ustavljanjem in speljevanjem. Sistem mHEV zajema energijo pri upočasnjevanju in jo shrani v 48-voltni litij-ionski akumulator, da z njo pomaga poganjati motor in električno opremo.
Transit Custom PHEV – brez emisij in strahu glede dosega
Fordov inovativni Transit Custom PHEV je opremljen z naprednim hibridnim sistemom, ki omogoča doseg do 50 kilometrov povsem brez emisij, za podaljšanje dosega pa skrbi večkrat nagrajeni 1,0-litrski bencinski motor EcoBoost. Ko je treba med postanki za polnjenje prevoziti daljše poti, motor EcoBoost polni vgrajene akumulatorje ter uporabnikom zagotavlja učinkovitost in prilagodljivost ob skupnem dosegu več kot 500 kilometrov.
V končni proizvodni različici v Hannovru razstavljeni PHEV ima kompakten tekočinsko hlajeni paket litij-ionskih akumulatorjev pod tovornim dnom, da je za tovor na voljo prav toliko prostora kot pri standardnem dostavniku. Vozilo odlikuje povsem nova zasnova notranjosti najnovejšega Transita Custom, vključno s posebnimi informacijskimi zasloni za različico PHEV.
Fordova telematika in Fordove podatkovne storitve – pomoč za uspešno upravljanje voznih parkov
Ford v Hannovru najavlja dve novi rešitvi za povezana vozila, ki so jih razvili v Fordovem oddelku za pametno mobilnost (Ford Smart Mobility). Pri njunem razvoju so si pomagali s kombinacijo dragocenih vpogledov v vozne parke z vozili vseh velikosti, ki jih uporabljajo v različnih panogah, in Fordovega poglobljenega strokovnega znanja ter poznavanja vozil in njihovih podatkov.
Fordova telematika bo upraviteljem voznih parkov zagotovila spletno aplikacijo z rešitvami, ki bodo profesionalcem pomagale izboljšati uporabo vozil in doseči maksimalno razpoložljivost, optimizirati stroške delovanja in upravljati nabor voznikov. Fordove podatkovne storitve bodo upraviteljem voznih parkov omogočile sodelovanje z drugimi ponudniki storitev pri dostopu do podatkov vozila – vozilo jih bo pošiljalo neposredno v ‘oblak’ – za ustvarjanje lastnih po meri prikrojenih rešitev za vozne parke.
Novi Ranger Raptor bo prihrumel v Hannover
Po spektakularni premieri v Kölnu na največjem dogodku s področja računalniških in video iger Gamescom se bo novi Ranger Raptor v Hannovru prvič predstavil avtomobilskemu občinstvu. V oddelku Ford Performance so ga razvili za resnične terenske navdušence, iskalci adrenalina v Evropi pa si ga bodo lahko omislili sredi leta 2019. Poganjal ga bo Fordov 2,0-litrski dizelski motor EcoBlue v izvedbi Bi-turbo, ki razvije 213 KM in 500 Nm navora.
Prevladujoč nastop vrhunskega Rangerja z mogočnimi dimenzijami in ekstremnim oblikovanjem dopolnjuje edinstveno podvozje, ki so ga v oddelku Ford Performance optimalno prilagodili za terensko vožnjo z veliko hitrostjo in možnost premagovanja vseh ovir.