Uspešna prodajna zgodba vozila Transit Custom z novo floto vozil dobiva pospešek z izboljšavo sloga, zmogljivosti in tehnologij. S povsem novo notranjostjo kabine in različicami ECOnetic za še učinkovitejšo porabo goriva postavlja nova merila v segmentu enotonskih dostavnikov.
Fordovo novo enotonsko gospodarsko vozilo Transit Custom prinaša drzno novo oblikovanje, povsem novo notranjost in izboljšano zmogljivost za evropske poslovne uporabnike. Lani je bil Ford že tretje leto zapored najbolje prodajana znamka gospodarskih vozil v Evropi. Hans Schep, generalni direktor za področje gospodarskih vozil Ford Evropa, načrte za letos opisuje:
»V prihodnjih 18 mesecih pripravljamo prenovo celotne evropske palete gospodarskih vozil. Z našo najcelovitejšo ponudbo doslej in vznemirljivo elektrifikacijo na obzorju smo trdno odločeni, da evropskim poslovnim uporabnikom tudi v prihodnje zagotovimo prevoze na najučinkovitejši in najvarčnejši način.
“Novi Transit Custom temelji na uspešnem predhodniku, ki je bil najbolje prodajani dostavnik v svojem razredu od leta 2015 do 2017. To so tudi izkušnje njegovih uporabnikov.”
Uporabniška izkušnja gospodarskih vozil se približuje izkušnji osebnih vozil
»Največ, kar lahko voznikom ponudimo je, da po vožnji izstopijo iz vozila nasmejani in spočiti,« pravi Uroš Mihelčič, vodja trženja pri Summit motors Ljubljana.
Ford je že tretje leto zapored najbolje prodajana znamka gospodarskih vozil v Evropi in tudi v Sloveniji je za njimi rekordno leto na področju malih gospodarskih vozil. V drugi polovici marca se je pričela prodaja prenovljenega modela Custom, ki je bilo lani najbolj prodajano lahko gospodarsko vozilo v Sloveniji, zato smo Uroša Mihelčiča, vodja trženja pri Summit motors Ljubljana, povprašali, kakšne so spremembe in pričakovanja.
“V preteklem let smo prodali 1.900 lahkih gospodarskih vozil, med katerimi je bilo 1.565 Customov. Letos si to številko obetamo preseči in jih skupaj s Transitom prodati več kot dva tisoč,” napoveduje Mihelčič. “Res je, da bomo pričeli s prodajo prihodnji mesec, vendar je pravo obdobje za gospodarska vozila v drugi polovici leta,” še povzame.
Novi Custom sledi smernicam Fieste
Uporabna gospodarska vozila danes predstavljajo tehnološko napredna, varna, zanesljiva ter uporabniku prijazna vozila, z izjemno nizkimi obratovalnimi stroški, poudarjajo pri Fordu. Uporabniško izkušnjo svojih gospodarskih vozil se sedaj trudijo pripeljati bliže izkušnji, ki jo imajo vozniki Fordovih osebnih vozil. “Glede na obilo še boljših lastnosti novi Custom predstavlja odlično izbiro v segmentu lahkih gospodarskih vozil in bomo z njim pri Fordu verjetno tudi letos lahko dosegli zavidljiv tržni delež in kandidirali za najbolje prodajano vozilo v tem segmentu,” meni Mihelčič.
Prenovljeni Custom namreč sledi Fordovim smernicam, predstavljenim z novo Fiesto, tako glede zunanjosti kot notranjosti. “Notranjost je še bolje opremljena – uporabljeni so kakovostnejši materiali, povečano je število odlagalnih površin, ki jih ima novi Custom največ v svojem razredu, dodane so nove tehnologije, kot je, na primer, inteligentni omejevalnik hitrosti, ki vozniku olajšajo upravljanje vozila in povečajo užitek v vožnji, razloži Mihelčič.
“Pri zunanjosti lahko hitro opazimo prenovljeno masko s silhueto črke X ter spremenjene žaromete, kar skupaj daje vozilu bolj športen značaj. Pri novih motorjih nam o zanesljivosti veliko pove podaljšanje servisnega intervala, ki bo po novem na 40 tisoč kilometrov ali starost vozila dve leti, kar pač nastopi prej. Jamstvo pa sedaj obsega štiri leta brez omejitve kilometrov,” dodaja o novem Customu naš sogovornik.
Razširjena paleta motorjev celotne flote
V drugi polovici leta bosta prenovljena tudi Connect in Courier, ki bosta stilsko in tehnološko precej podobna novemu Customu. Novi Connect bo poleg tega prišel z razširjeno paleto motorjev, vse od novega Fordovega dizelskega motorja EcoBlue 1.5, ki bo na voljo tudi z 8-stopenjskim samodejnim menjalnikom, do najnovejše različice nagrajenega bencinskega motorja EcoBoost 1.0 , ki bo po novem uporabljal deaktivacijo tretjega valja.
Prenovljenega pogonskega sklopa bo deležen tudi novi Courier. Na voljo bo s šeststopenjskim ročnim menjalnikom v navezavi z motorjem EcoBoost 1.0, dizelski motorji pa bodo serijsko opremljeni z aktivno režo za zajem zraka, s čimer bodo izboljšane aerodinamične lastnosti vozila ter s tem poraba. Težav z zalogami ne načrtujejo, za naročila v proizvodnjo pa je predviden dobavni rok približno štiri mesece.
Žiga Remic, tehnični direktor podjetja Remax: »Fordova vozila nas spremljajo že od začetka. Doslej smo vozili kar osem Fordovih vozil, ki jih je zamenjalo pet novejših. Uporabljamo jih vsak dan, ko se morajo fantje zapeljati do strank, ki so včasih tudi na težko dostopnih krajih.«
Stanko Prelec, vodja logistike pri podjetju GMT: »Od vozil v voznem parku pričakujemo zanesljivo uporabo in stroškovno ugodno razmerje na prevožen kilometer in to od Forda tudi dobimo.«
Zoran Kerin, lastnik podjetja Keramičarstvo Kerin: »Trenutno imamo dva Forda in smo z njima zelo zadovoljni. Pri nakupu mi je zelo prav prišla tudi polepitev. Pred tem nisem kaj veliko dal na polepitev kombijev in marketing, zdaj pa vidim, da je to velik doprinos, naš kombi zares izstopa in smo nanj dobili le pozitivne odzive.«