Ecosport v Romuniji

13. oktobra 2017

Začela se je proizvodnja majhnega športnega terenca Ford EcoSport.

Družba Ford Motor Company bo imela pomembno vlogo v najhitreje rastočem evropskem segmentu vozil – včeraj so v Fordovem proizvodnem obratu v Craiovi v Romuniji začeli s proizvodnjo novega majhnega športnega terenca Ford EcoSport. Proizvodnja novega EcoSporta v Evropi, namesto da bi ga še naprej uvažali iz Fordove tovarne v Chennaiju v Indiji, bo Fordu pomagala odgovoriti na rastoče povpraševanje kupcev.

“EcoSport je še en primer, kako Ford zagotavlja rast poslovanja na osnovi naših prednosti – vključno z vrhunskimi SUV-ji,” je povedal Steven Armstrong, podpredsednik Fordove skupine in predsednik za Evropo, Bližnji vzhod in Afriko. “Z rastjo povpraševanja po EcoSportu in kompaktnih SUV-jih na splošno je zdaj pravi trenutek, da proizvodnjo preselimo v Evropo in tako pomagamo izpolniti naročila naših strank.”

Romunski predsednik Klaus Iohannis, premier Mihai Tudose ter drugi predstavniki države in lokalnih oblasti so se pridružili skoraj 4000 Fordovim delavcem, ko je s tekočega traku zapeljal prvi od novih EcoSportov.

Ecosport v Romuniji

V avtomobilski panogi se je skupna prodaja SUV-jev na Fordovih 20 tradicionalnih evropskih trgih lani povečala za 27 odstotkov, vsako četrto prvič registrirano vozilo je bil SUV. Fordova prodaja SUV-jev v Evropi se je leta 2016 povečala za več kot 30 odstotkov, v prvih osmih mesecih leta 2017 pa je zrasla še za 27 odstotkov.

Rast prodaje SUV-jev obenem pomeni povečanje števila delovnih mest. Do konca leta bo Ford v svojem obratu v Craiovi odprl 1700 novih delovnih mest in tako povečal število zaposlenih v svoji proizvodnji vozil in motorjev na 3900. Fordova skupna naložba v romunski obrat, ki ga danes odlikuje svetovna kakovost, je od prevzema v marcu 2008 že presegla milijardo evrov.

Craiova je edini vir proizvodnje EcoSporta za Evropo (brez Rusije), obenem pa oskrbuje 56 trgov na štirih celinah. Paleta držav, v katere ga izvažajo, je izjemno pestra: od Velike Britanije, Nove Kaledonije v Oceaniji, Turkmenistana v srednji Aziji do Južne Afrike.

Ekipa v tovarni v Craiovi bo še naprej proizvajala tudi Fordov 1,0-litrski motor – edini motor, ki je štiri leta zapored osvojil naziv Mednarodni motor leta.

Novi Ford EcoSport

Novi Ford EcoSport prinaša izboljšano vsestranskost in zmogljivost, bolj prefinjeno notranjost in nove oblikovne poudarke zunanjosti ter vrsto novih tehnologij, kot je Fordov inteligentni štirikolesni pogon, ki zagotavlja boljši oprijem na asfaltu in na terenu. Napredni novi 1,5-litrski dizelski motor EcoBlue razvije do 125 KM in deluje z optimalnimi izpusti CO2.*

Ecosport v Romuniji

V preoblikovani kabini stikala zdaj omogočajo preprostejše upravljanje, materiali so mehki in prijetni na otip, uporabnikom so na voljo tudi nova sredinska konzola in udobnejši sedeži.

V paleti različic EcoSporta je prvič tudi športno oblikovani EcoSport ST‑Line, ki povzema poteze izjemnih modelov iz oddelka Ford Performance.

Prijavi se na testno vožnjo z novim Ecosportom >>

# # #

* Navedena poraba goriva, izpusti CO2 in doseg z električnim pogonom so izmerjeni v skladu s tehničnimi zahtevami in specifikacijami zadnje različice Evropskih uredb (EC) 715/2007 in (EC) 692/2008. Poraba goriva in izpusti CO2 veljajo za različico vozila in ne za posamezno vozilo. Uporaba standardnih testnih postopkov omogoča primerjavo med različnimi tipi vozil in različnimi proizvajalci. Poleg učinkovitosti na porabo goriva/energije, izpuste CO2 in doseg z električnim pogonom vplivajo tudi način vožnje in drugi netehnični dejavniki. CO2 je glavni toplogredni plin, ki povzroča globalno ogrevanje.