Namenil ji je novi 1,5-litrski turbobencinski trivaljnik, ki razvije 200 ‘konjskih moči’.
Poleg tega razpolaga tudi z 290 njutonmetri navora, zato brez težav v 6,7 sekunde doseže 100 kilometrov na uro. Motor so opremili tudi s sistemom za izključevanje enega valja med manjšimi obremenitvami, s čimer so zmanjšali porabo goriva in izpuste ogljikovega dioksida spustili pod 114 gramov na kilometer.
S pomočjo elektronske okrepitve zvoka motorja, sicer prvega trivaljnika v izdelku oddelka Ford Performance, so dosegli pravi športni zvok, ki še povečuje zadovoljstvo v vožnji. Zvok je odvisen od treh programiranih načinov vožnje, ‘Normal’, ‘Sport’ in ‘Track’, v skladu s katerimi se spreminjajo tudi odzivnost motorja, volana in ESP.
Fiesto ST si bomo sicer lahko marca ogledali v Ženevi , na ceste pa bo zapeljala prihodnjo pomlad. Na voljo bo v tri- ali petvratni različici ter z izčrpnim naborom dodatkov za ureditev avtomobila okusu kupca.
Vir: Avto-magazin.si