Alpski smučarji

Top uvrstitve

53 uvrstitev med TOP 30
15 uvrstitev med TOP 15
8 uvrstitev med TOP 6
3 uvrstitve med TOP 3

Tudi v sezoni 2021/22 nadaljujemo večletno uspešno partnerstvo z zimskimi junaki slovenske reprezentance v alpskem smučanju. Skupaj bomo nizali športne uspehe od prizorišča do prizorišča. Tekmovalci bodo na poti v družbi z varnimi in sodobnimi zmagovalci – Fordovimi gospodarskimi vozili, ki v Evropi že vrsto let zasedajo prvo mesto.

Nova sezona svetovnega pokala za alpske smučarke in smučarje se je začela v sončnem Söldnu. Spoznajte naše zimske junake: Andrejo Slokar, Ano Bucik, Tino Robnik, Meto Hrovat, Žana Kranjca in Štefana Hadalina.

Alpski smučarji

Štefan Hadalin
Zdi se mi da sem v tej sezoni naredil velik korak pri pristopu do vsega, bolj umirjeno gledam na vse stvari. Po slabšem treningu se znam hitro poberem, saj vem oziroma razumem zakaj nastanejo težave. Verjamem, da sem naredil korak naprej, da sem dobro pripravljen in to želim prenesti v sezono.

Andreja Slokar
Na OI misli še ne uhajajo, so malo predaleč. To je moja prva sezona, ko bom oktobra začela s tekmo. To je svetovni pokal, kar je nekaj novega, novo pričakovanje. Sem trenirala in dala vse kar lahko. Poskušala sem izboljševati stvari, bomo videli, kako mi je uspelo.

Ana Bucik
Ta Soelden po eni strani pride zelo hitro po drugi strani pa je naše pripravljalno obdobje v primerjavi z drugimi športi zelo dolgo. Vedno se veselim, da lahko začnemo tekmovati. Zagotovo je še kakšna stvar, ki jo lahko popravim in izboljšam, a v zadnjem tednu smo trenirali zelo dobro, tudi prej so bili dobri pogoji. Skušali smo nadgraditi lansko smučanje, zdaj bomo videli kam spadamo.

Meta Hrovat
Celotno poletno obdobje je bilo zame z nekaj spremembami. Zadeve smo zastavili dobro, moram reči, da sem z delom poleti zelo zadovoljna, zdaj pa nas čaka to, za kar smo delali in čas je, da začnemo.

Tina Robnik
Vzdušje je dobro. Zadnje treninge smo bili več skupaj, kar je bilo super zaradi primerjave. Počutim se dobro in se veselim tekem. Sem dobro pripravljena, seveda pa želim še kaj popraviti, a za to bo še čas. Upam, da uspeta dobri vožnji v Soeldnu.

Žan Kranjec
Od mene lahko pričakujete to kar vsako sezono, da na vsaki tekmi iz sebe iztisnem maksimalno dobre vožnje. Veseli me, da sem dobil nazaj zaupanje vase in v opremo in veselim se začetka sezone.

 

Strokovni del ekipe dodaja

Janez Slivnik
V začetku oktobra je bilo, kot že skoraj pregovorno vsako leto, slabo vreme. Tudi letos ni bilo nič drugače. Naše priprave so bile zato malo otežene. Na srečo nam je v zadnjem tednu uspelo opraviti ključni trening, najprej v Soeldnu pa potem v Val Senalesu in potem zopet v Soeldnu na progi za tekmo. Mislim, da je bil trening zelo uspešen, punce in fanta so dobili tisti zadnji pomemben trening pred tekmo. Šlo je za zadnje brušenje forme oziroma potrditev dela čez poletje, pa za nekaj zadnjih nastavitev materiala. Zdaj so vsi pripravljeni za to dirko. Težav z zdravjem in poškodbami ni, po tem kar sem videl na terenu smo konkurenčni ostalim ekipam. Vsi razen Andreje so pripravljeni na ta uvod v Soeldnu, so ga že doživeli. Na startu moramo pokazati samozavestne vožnje in potem rezultat ne bo izostal.

Sergej Poljšak
Bistveno za nas je bilo to, da smo imeli že septembra ogromno lepega vremena, trening je potekal več ali manj po načrtih. Tekmovalke poskušajo odstraniti stare probleme, vse napredujejo. Mislim, da so za prvo tekmo kar dobro pripravljene.

Klemen Bergant
Septembra in oktobra nismo imeli neke sreče, Žan se ni udeležil enega treninga v septembru, saj pogoji niso bili dobri. V začetku oktobra je bilo vreme takšno kot tukaj, ni bilo mogoče smučati. A zadnji teden smo imeli res dobre pogoje. Morda smo naredili najbolje od vseh, ker smo menjali terene, Soelden, Val Senales in potem spet Soelden. Na hang treningu v Soeldnu je bil boljši sneg, kot pa prvi dan. Ta trening je bil ključen, brez njega tudi tekmovalca nebi vedela kje sta. Smo bolj pomirjeni in pripravljeni na dirkanje.

Alpski smučarji


  1. Vaša prva misel, ko govorimo o Fordovih vozilih

Trenerji pravijo, da so zelo zanesljiva, prostorna, udobna in varčna. Dodajo še, da so kombiji boljši, večji in udobnejši od konkurence (npr. VW). To radi izpostavijo tudi vsi tekmovalci in tekmovalke.

Tekmovalci pravijo še, da so Fordova vozila odlična, super, hitra, moderna, prijetna, praktična, udobna, zanesljiva in varna.

  1. Kaj je pri Fordu najbolj pomembno?

Vsi skupaj na prvo mesto uvrščajo zanesljivost, udobnost, varnost ter uporabnost navigacijskega sistema. Vožnja je udobna in hkrati je veliko prostora, tako v potniškem delu, kot tudi v prtljažnem prostoru.

  1. Zanimalo nas je tudi, koliko kilometrov prevozijo v povprečju v enem letu? Zanimiv je tudi podatke, koliko časa preživijo na cesti.

V povprečju vsako vozilo prevozi do 40.000 km, kar pomeni, da so na cesti več kot 540 ur, to je skoraj 23 dni. Res veliko, kajne?

V letošnji sezoni uporabljajo 24 vozil Transit Custom kombi in 6 Ford S-Maxov.

  1. Ko smo jih vprašali, kaj jih pri Fordu preseneča in najbolj navdušuje so nam povedali:

Da jih navdušuje dobra vozniška izkušnja, nato sledi že ena odlična lastnost in to je nizka poraba goriva. Tako trenerjem, kot tekmovalcem, so všeč ogrevani sedeži, volan in vetrobransko steklo, ki v minuti odtali led in je kombi hitro pripravljen za na pot. Pomembna je tudi dobra vidljivost ponoči, saj je pozimi dan precej krajši in se veliko vozijo tudi ponoči. Na dolgih poteh je dobra opremljenost vozil izrednega pomena, še posebej z asistenčnimi sistemi.

Ker pa so trenerji in tekmovalci vedno bolj odvisni tudi od različnih tehničnih pripomočkov (telefoni, predvajalniki glasbe, tablice, računalniki) je dobro, da je v avtu dovolj USB priključkov, ki so na ustreznih oz. uporabnih mestih in teh je v Fordovih vozilih res veliko.

  1. Gotovo se sprašujete, kaj tekmovalci najraje počnejo med vožnjo?

V glavnem poslušajo glasbo, opravijo telefonske pogovore ter spijo. Včasih se med vožnjo razvijejo tudi zanimive debate. Nekateri tekmovalci kaj preberejo ali poslušajo podcaste. Trenerji čas med vožnjo izkoristijo za pogovore s tekmovalci in izbirajo glasbo dneva. Avdio kulisa, se pravi dobro ozvočenje je v vozilih, zato kar pomembno.

  1. Glede na številne ure, ki jih ekipe preživijo na cesti, nas je zanimalo kaj jim je najbolj pomembno?

Vsi so izpostavili, da je najbolj pomembno, da pridejo tekmovalci na cilj varno, hitro in čim bolj spočiti. Tekmovalec tako ne izgublja energije in se osredotoča le na treninge in tekme. Ker preživijo veliko časa na poti, je to hkrati njihova regeneracija. Dolgoletne izkušnje s Fordovimi vozili prinašajo tekmovalcem veliko udobja na poti in zato so na cilju vedno polni energije.

In na koncu lahko povzamemo, da Fordova vozila s svojo ergonomičnostjo in udobnostjo dobro skrbijo tako za tekmovalce in trenerje!

Celotni karavani želimo uspešno sezono in naj nas s svojimi dosežki razveseljujejo še naprej!

Alpski smučarji