Vir: Gašper Pirman, www.avtomobilizem.com
Ko so pri Fordu predstavili baterijsko-električno Pumo Gen-E in zapisali, da v kombiniranem ciklu porabi le 13,1 kWh na 100 km, je to zvenelo skoraj neverjetno. A že prvi kilometri so pokazali, da gre za resnično varčen avtomobil – v mestu porabi celo manj kot 10 kWh, na določenih relacijah pa le 5 kWh na 100 km. To pomeni realen doseg več kot 300 kilometrov, ob varčnejši vožnji pa tudi do 480 kilometrov.
Puma Gen-E navduši tudi s prostornostjo. Inženirji so obstoječo arhitekturo odlično prilagodili in zagotovili kar 566 litrov prtljažnega prostora, ki ga sestavljajo osnovni prtljažnik, impresivni Gigabox ter dodaten sprednji predal. Potniška kabina je prostorna, notranjost pa ponuja praktične rešitve, kot je dvonivojska osrednja konzola.
Pod črto Puma Gen-E izstopa kot eden najbolj varčnih električnih avtomobilov, ob tem pa je cenovno postavljena ob bok klasično gnanim različicam – še posebej s pomočjo državne subvencije.
Če iščete prostorno, tiho in izjemno varčno električno vozilo, je Ford Puma Gen-E prava izbira. Najbolje pa, da se prepričate sami – na testni vožnji.
Celoten članek vas čaka: Ford, le kako vam je to uspelo? – Avtomobilizem.com