Avtor: Anže Jereb, Volan
Ford kuga PHEV – Kako osnovna je oprema titanium? – Volan.si
Ford Kuga je lani našla pot v 105.143 evropskih garaž, od tega 547 slovenskih – kar jo je pri nas uvrstilo na 6. mesto v svojem segmentu.
Oprema Titanium
Tokratna testna različica je nosila oznako Titanium, ki danes predstavlja osnovno opremo. A čeprav gre za vstopno različico, to nikakor ne pomeni, da je Kuga skopa – ponuja parkirne senzorje spredaj in zadaj, vzvratno kamero, tempomat, ključ brez uporabe rok in številne asistenčne sisteme. Notranjost je enostavnejša, a še vedno udobna, z osnovnim (a solidnim) ozvočenjem in ročno nastavljivimi sedeži.
Priključni hibrid – PHEV
Pod motornim pokrovom testne priključnohibridne različice (PHEV) se skriva 2,5-litrski bencinski motor v kombinaciji z elektromotorjem, skupne moči 178 kW (243 KM). To pomeni uglajeno vožnjo z malo hrupa in dostojno porabo – v električnem načinu prevozi okoli 50 km, baterija pa shrani 14 kWh energije.
Čeprav ni videti tako atraktivna kot športnejše različice ST-Line ali terenske Active X, se Titanium izkaže kot razumna in dobro opremljena izbira – še posebej za tiste, ki iščete veliko avta za razumno ceno. V prihodnjih testih boste izvedeli še več o porabi na različnih trasah – kar vam bo pomagalo oceniti, ali je priključni hibrid pravi za vas.