Pick-up Ranger iz ponudbe znamke Ford Pro praznuje desetletje na vodilnem mestu v Evropi, potem ko je že deseto leto zapored postal najbolje prodajano vozilo svoje vrste.
Že deset let na prvem mestu v prodaji
Ranger je leta 2024 predstavljal skoraj polovico celotne prodaje pickup-ov v Evropi1 . Zabeležil je 43,6-odstotni delež v segmentu, kar je 1,3 odstotne točke več kot leto prej. Na posameznih trgih dosega deleže do 54,2 odstotka. Rast pa je znašala tudi do 18,6 odstotne točke. Ford Pro je v regiji leta 2024 prodal 60.400 Rangerjev. Prodajo iz leta 2023 tako povečal za 4 odstotke.

Ford Pro letos revolucionarno spreminja izkušnjo uporabe pick-upov s še eno privlačno možnostjo za kupce v Evropi. Povsem novim Rangerjem PHEV model ponuja polno Rangerjevo vlečno zmogljivost,2 nosilnost3 in terenske sposobnosti ob 43 kilometrih dosega samo na električni pogon4 in do 697 Nm navora5, kar je največ med vsemi serijskimi Rangerji.
Novi Ford Ranger priključni hibrid
Ranger PHEV v paleto Rangerjev uvaja tudi sistem Pro Power Onboard,6. Ta uporabnikom omogoča, da orodje ali opremo za pustolovščine do moči 6,9 kW napajajo neposredno iz baterije v vozilu. Namesto, da bi potrebovali generator. Proizvodnja Rangerja PHEV zdaj poteka v Silvertonu v Južnoafriški republiki. Prve dobave so za izbrane trge načrtovane spomladi letos.
“Rangerjevo desetletje v vlogi najljubšega pick-upa v Evropi je temeljilo na poglobljenem razumevanju naših strank in načina, kako uporabljajo svoje stroje. Naš povsem novi Ranger PHEV bo s pomočjo elektrike izkušnjo pick-upov ponesel na še višjo raven,” je povedal Hans Schep, generalni direktor družbe Ford Pro v Evropi. “Ranger PHEV razvije več navora kot kdaj koli prej. Prinaša možnost napajanja zmogljivega orodja in opreme na gradbišču ali v kampu. Omogoča vožnjo samo na električno energijo, kar pomeni velik korak naprej v produktivnosti pick-upov.”

Ranger je leta 2024 predstavljal več kot polovico celotne prodaje pick-upov na štirih evropskih trgih: na Irskem (54,2 odstotka), v Nemčiji (rekord na trgu s 53,9 odstotka), Veliki Britaniji (52,4 odstotka) in Belgiji (50,1 odstotka). Več trgov je zabeležilo tudi znatno rast tržnega deleža v segmentu v primerjavi z letom poprej, med drugim Poljska (povečanje za 18,6 odstotne točke), Španija (9,3 odstotne točke), Norveška (6,1 odstotne točke), Velika Britanija (5,3 odstotne točke) in Italija (3,4 odstotne točke).

Tudi v Sloveniji beležimo odlično prodajo modela Ranger, kjer v segmentu pick-upov že vrsto let zavzema prvo mesto. Lani smo si s 44,3 odstotki in prvim mestom prisvojili večji del na trgu, kar potrjuje izjemno priljubljenost modela v Sloveniji, v zadnjih letih.
Tomaž oblak, direktor prodaje in marketing pri Summit motors Ljubljana, ob tem dodaja: »Ford Ranger je v Sloveniji sinonim za poltovornjak oz. pick-up. Ta segment Ford obvladuje že dolga leta. Skoraj polovico vseh vozil v tem segmentu predstavlja Ford Ranger. Z novimi različicami, ki smo jih predstavili v preteklih letih – Tremor, Wolftrak, Stormtrak, pred kratkim še Platinum. Ford nenehno dela na razvoju tega segmenta in se poskuša približati vsakovrstnim potrebam in okusom svojih strank. Vrh ponudbe pa predstavlja Raptor – ultimativen impresiven stroj, ki v svoji veličini in zmogljivosti najbolje uteleša Fordov »built tough« slogan«
Prve dobave Rangerja naslednje generacije so se začele leta 2023 po razvojnem procesu, v katerem je Ford Pro sodeloval s strankami po vsem svetu. tako so ustvarili pick-up, na katerega se bodo lastniki lahko zanesli pri svojem poslovanju, družinskem življenju in pustolovščinah.
# # #
1 Na podlagi podatkov o prodaji agencije S&P Global Mobility za obdobje 2015–2023 in podatkov o napovedi prodaje za leto 2024. Zajete so naslednje države: Avstrija, Belgija, Češka, Danska, Finska, Francija, Grčija, Irska, Italija, Madžarska, Nemčija, Nizozemska, Norveška, Poljska, Portugalska, Romunija, Španija, Švedska, Švica in Velika Britanija.
2 Z ustrezno opremo. Največja vlečna obremenitev je odvisna od tovora, konfiguracije vozila, dodatne opreme in števila potnikov.
3 Največja nosilnost se razlikuje in temelji na dodatni opremi in konfiguraciji vozila. Za kapaciteto specifičnega vozila glede prevoza tovora glejte nalepko na stebričku vrat. Tovor vedno ustrezno pritrdite.
4 V skladu s svetovno usklajenim preskusnim postopkom za lahka vozila (WLTP). Navedeni ciljni doseg do 43 km je možno doseči s popolnoma napolnjeno baterijo – odvisno od različice oz. opreme in konfiguracije baterije. Dejanski doseg se lahko razlikuje odvisno od različnih dejavnikov (npr. vremenskih razmer, načina vožnje, profila poti, stanja vozila, starosti in stanja litij-ionske baterije). Navedena poraba goriva/energije, izpusti CO2 in doseg z električnim pogonom po WLTP so izmerjeni v skladu s tehničnimi zahtevami in specifikacijami zadnje različice Evropskih uredb (EC) 715/2007 in (EU) 2017/1151. Uporabljeni standardni preskusni postopki omogočajo primerjavo med različnimi tipi vozil in različnimi proizvajalci. Razpon izpustov CO2 in porabe goriva se lahko razlikuje glede na različice vozila, ki so na voljo na posameznih trgih.
5 Največja moč in navor sta neodvisni lastnosti in ju ni mogoče doseči.
6 Pomembne napotke najdete v navodilih za uporabo vozila.