Nova Ford Puma je kul, umirjena in povezana

09. avgusta 2024

Ford Puma: svoboda pri iskanju pustolovščin

Vaša nova ‘bestica’ ali kaj več bi si od prijateljice na štirih kolesih sploh lahko še želeli?

Nove Ford Pume ni mogoče zgrešiti, saj jo krasijo linije, ki jasno odražajo njen kultni zunanji slog. Navdih kupeja in edinstveno oblikovanje sprednjega odbijača, maske in platišč iz lahke zlitine. Za občudovanje in pozornost prav tako poskrbita ena od šestih barv – vključno z modno sivo Cactus Grey – in osvetlitev tal ob vozilu s projekcijo logotipa Puma.

Nova Puma je odlična sopotnica, simpatičen mestni avto s številnimi ‘sladkorčki’, kot so udobnejša vožnja, višje sedenje in boljša preglednost. Pa to še ni vse …

Novi žarometi prinašajo več kot le sveže oblikovanje in izrazit svetlobni podpis. Za doplačilo so na voljo tudi dinamični matrični žarometi LED. Ti s pomočjo dinamičnega usmerjanja osvetlitve ovinkov s predvidevanjem (Predictive Dynamic Bending Light) spremljajo cesto pred vami in vam tako omogočijo, da bolje vidite potek ovinkov.

Puma je najlepši ‘crossover’, v katerem lastniki vedno znova najdejo nove načine, da z MegaBoxom veliko bolje izkoristijo prtljažni prostor, kot bi ga lahko v drugih avtomobilih primerljive velikosti.

Nova Ford Puma je kul, umirjena in povezana

 Lepa in digitalno udomačena

Nova Puma ni le modno zapeljiva, je tudi digitalno udomačena in digitalno poglobljena.

Digitalna instrumentna plošča z diagonalo zaslona 32,5 cm (12,8 palca) lahko prikaže ’tisoč in eno informacijo’. Še bolj razveseljivo je, da je mogoče prikaz prilagoditi tako, da prikazuje le informacije, ki jih izberete. Velik sredinski zaslon na dotik visoke ločljivosti (z diagonalo 30,5 cm) omogoča preprost pregled in upravljanje zemljevidov, informativno-razvedrilnega sistema ter funkcij, kot sta klimatska naprava in ogrevanje sedežev.

Nova Ford Puma je kul, umirjena in povezana

Sistem za povezljivost, informacije in razvedrilo SYNC 4 v novi Pumi je hiter in preprost za uporabo. Prilagaja se tako, da vozniki najlažje dostopajo do funkcij, ki jih najpogosteje uporabljajo. Pametne telefone je mogoče preprosto povezati z brezžičnima vmesnikoma Apple CarPlay in Android Auto – ter jih brezžično polniti.

Res prostorna, prilagodljiva in praktična

Puma je avto, ki si zasluži, da besedo ‘Praktično’ zapišemo z veliko začetnico. Čeprav njena zunanjost ne razkriva razkošnih dimenzij (dolga je 420 cm), v njej prostora zlepa ne zmanjka. Še višjo raven sloga in udobja prinašata novi vzdolžno pomični naslon za roke in športni volan z dvema krakoma in ravnim spodnjim delom, kot ga poznamo iz dirkalnikov.

V njej je prostor za od 385 do 455 litrov prtljage – oziroma še precej več, če podremo naslonjala zadnjih sedežev.

Nova Ford Puma je kul, umirjena in povezanaNova Ford Puma je kul, umirjena in povezanaNova Ford Puma je kul, umirjena in povezanaNova Ford Puma je kul, umirjena in povezana

 Že poznate Ford MegaBox?

80-litrski MegaBox v dnu prtljažnika je dovolj velik, da pogoltne vsebino manjšega nakupovalnega vozička. V prtljažniku lahko pokonci stojita dva kompleta palic za golf. Tudi ob petih osebah ‘na krovu’ je na voljo več kot 450 litrov prostora za prtljago, nakupovalne vrečke ali pasji boks. Izkoristite lahko prav vsak kotiček, hkrati pa je avto vedno ‘pospravljen’.

Nova Ford Puma je kul, umirjena in povezana

Katero izbrati?

Že osnovna Puma z opremo Titanium je dobro založena in je z akcijsko ceno od 21.087 evrov s Fordovim bonom zelo atraktiven nakup. Tudi zato, ker ima že vgrajeno vrsto varnostnih elementov in asistenčnih sistemov, ki varujejo in razvajajo vas in vaše najdražje.

Na cesti Ford Puma navduši z udobno vožnjo avtomobilov višjih segmentov, pri tem pa ohranja okretnost malčka.

Naša izbira bi bila Puma v izvedbi ST-Line X, saj poleg izrazite športnosti serijsko vključuje odličen zvočni sistem B&O Play, odklepanje/zaklepanje in zagon vozila brez ključa ter prostoročno električno odpiranje prtljažnih vrat.

Nova Ford Puma je kul, umirjena in povezana

Z dostopnim Paketom za pomoč vozniku pa bo vaša vožnja še bolj sproščena in varna. Poleg prilagodljivega tempomata bo sistem skrbel za usmerjanje v sredino voznega pasu in vam s pomočjo sistema za prepoznavanje prometnih znakov z omejitvijo hitrosti prihranil kak evro v primeru prehitre vožnje. Parkiranje v ozka parkirna mesta bo s tipali in 360° kamero res preprosto, s sistemom za zaznavanje vozila v mrtvem kotu ‘BLIS’ v vzvratnih ogledalih in s prepoznavanjem prečnega prometa pa bodo pred nami varni tudi hitri kolesarji v mestnih središčih.

Vas je nova mestna zapeljivka očarala?

Brž si rezervirajte testno vožnjo in sestavite svojo na www.prvaizbira.si