Novinar portala Avtomobilizem.com, se je nekaj časa družil z osupljivo Ford Kugo v različici Graphite Tech Edition in komentiral njen pogonski sklop: “Pogonski sklop sicer združuje 2,5-litrski Duratec bencinski motor Atkinsonovih manir, električni agregat ter samodejni menjalnik s porazdelitvijo moči (eCVT). 48-voltna litij-ionska baterija (14,4 kWh), ki je nameščena v prtljažnem dnu in katero boste na domači vtičnici napolnili v cca. 6 urah, pa omogoča v teoriji več kot 60 kilometrov lokalno brezemisijske vožnje. In v praksi? Povsem realno lahko računate na okrog 50 kilometrov (način EV Now), preden zabrni pod motornim pokrovom ne najbolj blagozvočen bencinski agregat.”
Poleg tega je dodal še: “225 sistemskih »konjev«, kolikor jih proizvede tovrstni pogonski sklop, sicer dovolj prepričljivo premika 1,8 tone težko Kugo, pri čemer je podajanje moči nenehno zelo zvezno in umirjeno, preklop med bencinskim in električnim pogonom pa dovolj nezaznaven. Med konkretnejšim pospeševanjem je hrup bencinskega motorja še vedno malce bolj prisoten, a nikdar ni pretirano nadležen. V tem elementu so se Fordovci resnično izkazali.”
Izvedite več o testu najnovejše izvedenke Ford Kuge TUKAJ.
Prepričajte se o vozni dinamiki in ostalih kvalitetah vozila Ford Kuga. Zapeljite se na test ali pa si izberite svojo iz zaloge.