Avtor teksta infotografij: Uroš Modlic
Natančneje tiste, ki so se dober teden dni zadrževale na območju tromeje med Nemčijo, Češko in Avstrijo. V samo enem tednu so večkrat prešle državne meje teh treh držav z enim samim namenom. Da bi bile čim hitrejše na rallyju za svetovno prvenstvo. In ker se je za lov na divje zveri potrebno tudi dobro zamaskirati, da se jim lahko čim bolj približaš, sem se na odpravo podal v skoraj popolni maskirni opravi, s Ford Pumo Titanium.
Igriva Ford Puma
Njena barva, Desert Island Blue, je bila pravzaprav praktično enaka, kot jo imajo tiste iz najmočnejšega razreda Rally1. Zato se mi je uspelo na cesti v vsakodnevnem prometu kar nekajkrat pomešati med njih. Pa tudi na ogledu hitrostnih preizkušenj oziroma trase pred samim rallyjem se je moja Puma z EcoBoost 1.0 motorjem izkazala kot prav poskočna, razigrana in prikupna zver – s 125 »konjskimi« močmi se je pogumno spopadala z vsemi pastmi zahtevnih cest, ki so čakale na najboljše posadke rallyja na svetu.
Za bolj dirkaški občutek na zavitih cestah je poskrbel 6-stopenjski ročni menjalnik, ki poleg vseh preostalih vozniških pomagal poskrbi, da Puma dinamično in hitro skače iz ovinka v ovinek. In ker v tem letnem času dnevi niso več daljši kot noči, urnik fotografa na rallyju pa traja od ranega jutra do pozne noči, nadvse prav pridejo LED-žarometi, ki obsijejo cesto ter njeno okolico. Tako bi lahko rekel, da ima Fordova Puma odličen nočni vid, tako kot ga ima puma iz živalskega kraljestva. In če se postavimo pred njo, tudi zunanja LED-obroba sprednjih luči z malo domišlije izgleda kot da bi v nas zrla… puma.
Mali športni terenec je večji, kot se zdi na prvi pogled
Atraktivne in zapeljivo speljanje linije malega športnega terenca so se prav lepo podale v vsako okolje, skozi katerega ga je peljalal pot: tako v stara mestna jedra čeških mest, v goste bavarske gozdove in tudi na kolesnice avstrijskega podeželja. Še najbolj pa je Pumina atraktivna oblika prišla do izraza skupaj z jesensko obarvanimi drevesi, ki so jo s toplimi barvami pozdravljali medtem ko se je elegantno premikala med njimi.
Kompromisi – niso potrebni
Navduši pa ta modra zver tudi s presenetljivo velikim prtljažnikom, katerega posebnost je Fordov MegaBox, ki se skriva pod prtlažnim prostorom in njegovo prostornino dodatno poveča za 80 litrov. Tako mi ni bilo potrebno delati nikakršnih kompromisov, kaj vse od svoje fotografske opreme lahko vzamem s seboj na rally, ki je bil tokrat poseben tudi zaradi svoje umeščenosti – prvič v zgodovini se je namreč rally svetovnega prvenstva odvijal v treh državah hkrati.
Zaradi tega smo vsi tisti, ki smo rally spremljali v živo na hitrostnih preizkušnjah, državne meje prečkali vsak dan – med mojim lovljenjem Pum sem v enem tednu naštel kar 14 prečkanj meja. Še eno mejo, tisto za uvrstitev na zmagovalne stoničke, pa sta uspešno prečkala Ott Tänak in njegov sovoznik Martin Järveoja v Ford Pumi Rally1, saj sta z doseženimi časi na hitrostnih preizkušnjah po petih dneh dirkanja na Rallyju srednje Evrope zasedla izvrstno 3. mesto.
In ko sva se po cilju v nedeljo zvečer s Pumo obrnila iz Nemčije proti Sloveniji, prečkala še dve meji ter se bližala domu, sva oba predla od zadovoljstva: jaz zaradi uspešno ujetih trenutkov na fotografijah, Puma pa zaradi vseh na novo odkritih slikovitih cest.