Med drugim je povedal tudi: “Na vsak avtomobil se moraš privaditi, da ugotoviš pomanjkljivosti in začneš ceniti prednosti. Kdor trdi, da vožnja na baterijski pogon ni bolj poskočna, bolj gladka, na neki način bolj umirjena in z eno besedo boljša od voženj z večino vozil z drugačnimi pogoni, bodisi laže ali še nikdar ni dlje časa sedal za volanom takšnega vozila. Vsa moč, ves navor ti je dosegljiv takoj in na nič ni treba čakati. Je tudi varnejša, ker med prehitevanjem skočiš mimo vozila pred seboj v nekaj metrih. Z dvema motorjema in štirikolesnim pogonom pa se Mustang v različici Mach-E4 (AWD) cestišča drži, kot bi bil na tračnicah. Vozni občutki so res noro dobri, pogon kar poka od moči in udobje potnikov je po zaslugi ravno prav trdega vzmetenja na visoki ravni. Preverjeno na zadnjicah različno zahtevnih, kritičnih in težkih prijateljih in znancih.”
Izvedite več o testu vozila Mustang Mach-E TUKAJ.