Novinar Sebastjan Plevnjak, član žirije za evropski avto leta, ugotavlja, da zna biti Bronco precej divji: “Ford Bronco sicer ni tako grob, kot zna biti divji konj, a je vožnja z njim enako vznemirljiva. In to že več kot 60 let! V zgodnjih 60 letih prejšnjega stoletja je Fordov takratni produktni vodja Donald N. Frey (ki je mimogrede v zgolj 18 mesecih na cesto postavil tudi legendarnega Mustanga!) z ekipo začel razmišljati o izdelavi tekmeca Jeepu CJ-5, Toyoti land cruiserju in International harvester scoutu. Vsi omenjeni so bili štirikolesno gnani avtomobili za preživljanje prostega časa, pri čemer so bili zaradi svoje oblike sposobni premagovanja tudi neutrjenih brezpotij. Ob le enem paru vrat so bili pravzaprav zametki današnjega športnega SUV-razreda!”
“Bronco je bil že takrat na voljo v več karoserijskih različicah, ob klasičnem wagonu so si kupci lahko omislili tudi poltovornjak ali pa roadster oziroma kabriolet. Ob dokaj skromni serijski opremi – pri Fordu so želeli, da je v osnovni izvedbi kar se da ugoden oziroma dosegljiv avto, je bilo na voljo že takrat precej dodatne opreme. In zakaj to pišemo? Zato, ker je zgodba z Broncom tudi danes skoraj povsem identična. No, edina razlika je še ta, da je zdaj tudi uradno prišel v Evropo!”
Izvedite več o testu vozila Ford Bronco TUKAJ.