Avtor: Matija Janežič, Žurnal24 Foto: Saša Despot
Novinarji portala Žurnal24 ugotavljajo, da večina kupcev vozila Ford Ranger v Evropi ne prihaja iz delovnega okolja, torej ne kupujejo osnovnih delovnih različic poltovornjakov, temveč se nad njimi navdušujejo predvsem različni pustolovci z aktivnim življenjskim slogom.
V primerjavi s predhodnikom je Ford Ranger postal še bolj osebni avtomobil, kar se odraža tudi v opremi, s katero ne odstopa od sodobnih kombilimuzin ali vsaj športnih terencev.
“Pod fino obleko še vedno kleni prevoznik”
Ko gre za vozno udobje in asistenčne sisteme, je torej Ford Ranger v primerjavi s svojim predhodnikom precej bolj sofisticiran, a to ne pomeni, da ni ohranil svoje terenske narave. Pod imenitno pločevino se namreč še naprej skriva klena terenska tehnika, pri kateri za osnovo skrbi že vzvojno trdna lestvasta karoserija.
Celoten prispevek je na voljo tukaj.