Inovacije so v središču Fordovega delovanja že 120 let in prejeta nagrada poudarja, da je to še vedno aktualno. V hitro razvijajoči se avtomobilski industriji nenehno iščemo načine za uvajanje novih tehnologij, ki resnično koristijo strankam, zato je bila novica, da so na podelitvi nagrad AutomotiveINNOVATIONS prejeli priznanje za “najbolj inovativno blagovno znamko za leto 2023”, še posebej razveseljujoča.
Na poti do skupne zmage smo osvojili tudi najvišja priznanja v kategorijah ‘Avtonomna vožnja in napredni asistenčni sistemi za voznika’ ter ‘Storitve povezanih avtomobilov’, pri čemer so bile tehnologije, kot sta BlueCruise in navigacija v oblaku SYNC še posebej izpostavljene.
Center za avtomobilski menedžment in družba PricewaterhouseCoopers GmbH s sedežem v Nemčiji sta Ford razglasila za zmagovalca kategorije, potem ko sta proučila inovacije 29 svetovnih avtomobilskih skupin, ki predstavljajo več kot 80 znamk. V postopku ocenjevanja za nagrade za leto 2023 so obravnavali 1088 inovacij. Ford je prejel skupno oceno 91,2 točke, na drugo mesto se je uvrstil Volkswagen (82,0 točke), na tretje pa Toyota (64,6 točke).