Avtorica: Anja Kren, Najbolša mlada voznica 2022
Skozi leto sem Ford Fiesto že dobro spoznala in se nanjo navadila. Veliko sem se peljala po avtocesti in po naseljih, tako da je bil čas, da avto preizkusim še v bolj dinamični in športni vožnji. Poleg vsakodnevne vožnje na univerzo sem tako v zadnjih nekaj mesecih izkoristila še vikende za kakšen izlet.
S prijateljico sva šli na izlet na Dolenjsko. Najprej sva se ustavili v Novem mestu. Med vožnjo po mestu sem večkrat opazila, da ljudje Fiesto opazijo, se obrnejo in jo na tiho občudujejo. Morda zaradi prelepe in unikatne barve – Ruby Red, ali pa oblike in skladnih potez. Potem sva se peljali še malo po regionalnih cestah, na poti nazaj pa sva se ustavili še pri gradu Otočec.
Nekaj dni za tem sva šli še na Gorenjsko. Pred Kranjem sva avtocesto zapustili in se peljali čez naselja do Preddvora. Od tam sva pot nadaljevali še 20 km po ovinkasti cesti in prišli na Zgornje Jezersko. Na žalost je zam začelo deževati in sva se kmalu vrnili v Ljubljano. Ne glede na slabo vreme sva na izletu uživali in še bolje spoznali Fiesto na cesti polni ovinkov. Vozni način Slippery je več kot suvereno opravil svojo nalogo.
Kot sem že omenila, me je Fiesta celo leto presenečala z odličnim oprijemom, ne glede na podlago. Do zdrsa ni prišlo niti na mokri, zasneženi in poledeneli cesti, za kar so poskrbeli različni vozni načini, ki so v Fiesti vgrajeni serisko. Zagotov pa so veliko k varni vožnji pripomogle tudi odlične pnevmatike. Poleg odličnega oprijema, me je pozitivno presenetila stabilnost Fieste. Čeprav je Fiesta Active višja in tako primerna za terenske podvige, se odlično znajde tudi v bolj športnem načinu vožnje. Opazila sem tudi, da Fiesta dobro izkoristi 1.0 Ecoboost motor s 120 ‘konjiči’, saj moči pri vožnji v klanec nikoli ne zmanjka.
Na zadnji izlet sem s Fiesto odpeljala fanta. Iz Ljubljane sva se po avtocesti peljala do Celja in potem naprej čez nekaj vasi. Tam se začne približno 20 km vzpon na Roglo. V vožnji sem še posebaj uživala na drugem delu poti, kjer cesta zahteva bolj dinamično vožnjo, saj je zelo ovinkasta. Na vrhu sva se sprehodila po Poti med krošnjami, potem pa sva se vrnila v dolino. Zapeljala sva se še skozi Celje in se vrnila nazaj v Ljubljano.
V enem letu sem ugotovila, da ima Ford Fiesta res vse, kar voznik potrebuje od avtomobila, in še več. Poleg res bogate serijske opreme ima tudi veliko dodatnih sistemov, ki si jih vsak voznik želi v svojem avtu. Zaradi njih je vožnja še bolj udobna, varna in zanimiva. Volan in menjalnik sta zelo mehka, na splošno je vožnja res prijetna in hitro sem se je navadila.
V tem času sem bila res na vseh različnih tipih cest in Fiesta se je odlično odrezala na prav vseh. Vsak dan me je peljala v center Ljubljane, v prostem času na izlete po Sloveniji in tudi na daljše izlete oziroma počitnice. Vsak kilometer s Ford Fiesto mi je bil v veselje in res sem hvaležna, da sem imela možnost preizkusiti povsem novo Fiesto Active. Priznam, da jo bom malček pogrešala.