Avtor: M. Merljak, RTV MMC
Z našimi testnimi vozniki, ki so se prijavili v rubriko Avtomobilnosti Gledalci preizkušajo nove tehnologije, smo vozili forda mustanga. Zanimivo je, da preden so se odločili za ime Mustang, so imeli v izboru tudi imena, kot sta panther, cougar in še marsikaterega drugega. Ampak, prvi dan prodaje so jih prodali 22.000, kar je za tiste čase nepredstavljiva številka in je velik dosežek tudi za današnje čase.
Vanj so se zaljubile tudi ženske
Prodajna številka ni bila dosežena zaradi samega imena, ampak zato, ker je Ford z Mustangom začrtal še eno popolnoma novo smer, in sicer v oglaševanju. Preden so ga zapeljali v prodajne salone, so začeli predprodajno televizijsko akcijo, ki je bila na treh nacionalnih televizijskih programih v ZDA zastavljena mesec pred prodajo in je bila ves čas predvajana v najbolj gledanem terminu.
Niso pa z Mustangom nagovarjali samo moških, ampak tudi ženske, od učiteljic, do poslovnih žensk, tudi tajnic. In se tem jim je uspelo. In pestro druščino testnih voznikov smo na druženje z Mustangi pripeljali tudi v Avtomobilnosti. V ospredju je bilo druženje z električnimi Mustangi Mach-E, pripeljali pa smo tudi original.
Izlet z Mustangi Mach-E
Izlet smo začeli v Ljubljani, po avtocesti smo prišli do razdrtega, si večkrat privoščili dinamiko na Rebrnicah, pa spet po avtocesti do Ajdovščine, nato spet dinamično skozi tunele na Predmejo, intervjuje pa smo posneli na trgu v Črnem Vrhu. Izračunali smo tudi, koliko “električne slame” so pojedli naši konji.
Vabljeni k ogledu zanimive reportaže iz oddaje Avtmomobilnost.