Tekst in foto: avtomobilizem.com, Urška Radolović
Premišljena kombinacija
Že ob razkritju pred dobrim letom dni so pri znamki poudarili, da gre pri Ford Tourneu Connect za praktično vozilo, kot nalašč za uporabnike, ki bi ga potrebovali tako za delo kot tudi za prosti čas. V ozadju naj bi vsestranskost potrjevale njegove glavne značilnosti: udobna in prilagodljivo notranjost, možnost namestitve sedmih sedežev ter izbira med dvema dolžinama. Seveda ni nobena skrivnost, da je v svoji tretji generacijski ponovitvi prvič na novi platformi, ki si jo deli z Volkswagnovim modelom Caddy, od sodelovanja pa se pri znamki, ob racionalizaciji stroškov razvoja in proizvodnje, verjetno nadejajo tudi nekaj vetra v jadra pri doseganju višjih prodajnih številk.
Da ga želijo že z videzom približati ljubiteljem že praktično izumrlih družinskih enoprostorcev, so jasno nakazali pri oblikovanju zunanjosti, ki sledi smernicam njihovih potniških modelov. Tako sprednji del z ostrimi linijami deluje športno, hkrati pa so različice optično ločili z nekaj opaznimi podrobnostmi: Active ima masko s satovjem, prednji in zadnji difuzor s kovinskim videzom, značilna lita platišča ter poudarjeno robustne zaščitne obloge karoserije ob blatnikih, pragovih in odbijačih. Za piko na i je edini na voljo z modro barvo Boundless. Sport izstopa z značilnimi črtami na pokrovu motorja, ima preoblikovan sprednji odbijač ter platišča iz temne lahke zlitine, medtem ko je uglajeni Titanium ozaljšan s satiniranimi kromiranimi detajli.
Vstop v potniški del olajšajo velika bočna drsna vrata na vsaki strani vozila, opcijska panoramska streha pa lahko dodatno pripomore k občutku prostornosti in prijetnemu počutju.
Obe dolžinski različici sta na voljo s 5 ali 7 sedeži (doplačilo 1.240 evrov), hkrati pa k izrabi prostora pripomore dejstvo, da je naslon sovoznikovega sedeža preklopljiv, sedeži druge in tretje vrste pa po potrebi odstranljivi. V tem primeru je omogočen tudi prevoz daljših predmetov: pri daljši izvedenki znaša največja dolžina predmetov do 2.265 mm za prvo, 1.452 mm za drugo in 629 mm za tretjo vrsto (pri krajši 1.913 mm, 1.100 mm in 317 mm). Streha vozila dovoljuje obremenitev do 100 kg, medtem ko večina motornih izvedenk omogoča vleko do 1,5 t.
Digitalni preskok
Ljubitelji klasike imajo še možnost izbire tradicionalnih merilnikov, medtem ko je opcijsko na voljo digitalni prikaz najpomembnejših podatkov na zaslonu z diagonalo 10,25 palcev s štirimi prednastavljenimi prikazi (Summary, Classic, Navigation, Driver Assist). Vtis dopolnjuje sredinsko nameščen zaslon na dotik infozabavnega sistema, ki je v osnovi dimenzije 8,25 palcev, za doplačilo pa je na voljo 10-palčna različica. Vključeni modem FordPass Connect podpira povezljivost na poti, uporabnikom, ki radi stanje svojega avtomobila preverjajo tudi na daljavo, pa je na voljo aplikacija FordPass. Za več varnosti in v pomoč vozniku je že serijsko na voljo širok nabor sistemov, kar je modelu tudi pomagalo do najboljše ocene v preizkusih varnosti.
Več: Sprejemljiv ali idealen? – Avtomobilizem.com