Ford Kuga zdaj na voljo s ‘črnim paketom’

14. oktobra 2022

Ford Kuga priključni hibrid je najbolje prodajani PHEV v Evropi; zdaj na voljo s ‘črnim paketom’ in možnostjo udobnih sedežev.

SUV Ford Kuga Priključni hibrid je bil v prvi polovici leta 2022 najbolje prodajani priključni hibrid (PHEV) katere koli znamke na vseh evropskih trgih.

Ford Kuga zdaj na voljo s ‘črnim paketom’
SUV Ford Kuga Priključni hibrid je bil v prvi polovici leta 2022 najbolje prodajani priključni hibrid (PHEV) katere koli znamke na vseh evropskih trgih.

Ford gradi na lanskem uspehu, saj je bila Kuga najbolje prodajani priključni hibrid v Evropi leta 2021. Letos pa je kupce nagovorilo že več kot 23.000 vozil Kuga priključni hibrid. Obenem število prodanih vozil za več kot 28 odstotkov presega prodajo naslednjega tekmeca s pogonom PHEV.

Ford Kuga zdaj na voljo s ‘črnim paketom’
Pri mestni vožnji je doseg z električnim pogonom pri PHEV Kugi še večji: 71–88 km po WLTP, zato je možno veliko poti prevoziti izključno z elektriko.

Ford je predstavil paket Kuga ST-Line X Black Paket s številnimi vizualnimi izboljšavami. Dodali so tudi razpoložljivost novih udobnih sedežev med opremo za doplačilo.

Ford Kuga zdaj na voljo s ‘črnim paketom’

“Vemo, da se mnoge naše stranke, ki želijo zamenjati običajni bencinski ali dizelski avtomobil, še niso pripravljene odločiti za popolnoma elektrificirano vozilo. Dejstvo, da je Kuga priključni hibrid najbolje prodajani PHEV v Evropi, dokazuje, da je prava izbira za mnoge od teh strank,” je povedal Glen Goold, direktor linije vozil Ford Kuga. “Vozila, kot je Kuga priključni hibrid, so ključni del Fordove zavezanosti elektrificirani prihodnosti.”

Ford Kuga zdaj na voljo s ‘črnim paketom’
‘Črni paket’ lahko dopolnjuje celotno paleto zunanjih barv karoserije za največji vizualni učinek.

Inteligentni pogonski sklop Kuge priključni hibrid strankam zagotavlja prilagodljivost. Povsem električni skupni doseg znaša 57–67 km po WLTP. Pri mestni vožnji je doseg z električnim pogonom še večji: 71–88 km po WLTP. Zato je možno veliko poti prevoziti izključno z elektriko. Tudi poraba energije 14,4–15,9 kWh/100 km po WLTP je manjša kot pri ključnih tekmecih.

Vozniki lahko Kugo priključni hibrid pustijo v načinu EV Auto in vozilo bo delovalo na najučinkovitejši možni način. Ne glede na vozni scenarij bo zagotavljalo najboljšo razpoložljivo porabo goriva.

 ‘Črni paket’ prinaša dodaten slog in individualnost v paleto različic Kuge

 Paket Kuga ST-Line X Black Paket je že mogoče naročiti, prinaša edinstvene elemente zunanjega oblikovanja za bolj dinamičen in prepoznaven videz.

Ford Kuga zdaj na voljo s ‘črnim paketom’

‘Črni paket’ lahko dopolnjuje celotno paleto zunanjih barv karoserije za največji vizualni učinek. Športni zunanjosti Kuge ST-Line X pa dodaja črno streho ter črne pokrove ogledal, odprtine za zajem zraka na sprednji maski in zadnji spojler. V črni barvi so tudi oznake ST-Line in napis na prtljažnih vratih Kuge. Črna 50,8 cm (20”) platišča iz lahke zlitine so del serijske opreme.

Ford Kuga zdaj na voljo s ‘črnim paketom’

Novi udobni sedeži iz ponudbe opreme za doplačilo zagotavljajo dodatno oporo za voznika in sovoznika

Kupci Kuge lahko zdaj v celotni modelni paleti izberejo tudi novo možnost udobnih sedežev. Ti imajo certifikat vodilne organizacije za zdravje hrbtenice AGR (Aktion Gesunder Rücken e.V., kampanja za zdrav hrbet). Nastavljanje v 18 smereh omogoča, da se sedež prilagodi uporabnikovi drži pri sedenju, ne pa da bi moral voznik oziroma sovoznik prilagajati svojo držo sedežu – to je pogoj za pridobitev certifikata organizacije AGR. Prilagoditi je možno višino, vzdolžni položaj in naklon sedeža skupaj s štirismerno nastavitvijo ledvenega dela in štirismerno nastavitvijo vzglavnika. Vse to pomaga potnikom vseh konstitucij in velikosti najti udoben položaj sedenja.

Certifikat AGR podeljuje neodvisni testni odbor strokovnjakov z različnih medicinskih področij, ki si prizadeva pomagati strankam pri izbiri izdelkov, prijaznih do hrbta. Bolečine v spodnjem delu hrbta so vodilni vzrok invalidnosti po vsem svetu. Ena od raziskav pa je pokazala, da kar 63 odstotkov voznikov trpi zaradi bolečin v hrbtu, ki ovirajo vsakodnevne dejavnosti.