Ford Kuga PHEV: Za koga je najboljši priključni hibrid?

17. maja 2022

V oddaji Volan so pod drobnogled vzeli Kugo priključni hibrid, ki je bila lani najbolje prodajan priključni hibrid v Evropi. Dosegla je boljše rezultate glede porabe električne energije, kombiniranih izpustov CO2 in stroškov lastništva od ključnih tekmecev.

Preverite tudi vi, ali je izbira priključnega hibrida prava za vas.

Novinarji vam predstavijo tri različne scenarije uporabe priključnega hibrida z izračunom porabe in prihrankom na letni ravni. Rezultat ne preseneča!

Kuga Plug-In Hybrid pomaga pri prehodu na električno vozilo

Inteligentni pogonski sklop SUV-ja zagotavlja učinkovitost in udobje. Pri merjenju skupnih voženj po WLTP znaša električni doseg 57–65 km, pri mestnih vožnjah pa se poveča na 71–89 km. Voznikom tako omogoča pogoste vožnje samo z električnim pogonom. Poraba energije 14,8 kWh/100 km po WLTP je manjša kot pri ključnih tekmecih.

Poleg tega priključno hibridna Kuga ponuja vozni doseg in udobje vozila z bencinskim pogonom. Hkrati pa z uporabo energije iz baterije dopolnjuje zmogljivost bencinskega motorja za večjo učinkovitost, tudi kadar ni v popolnoma električnem načinu EV Now. Podatki o porabi goriva 0,9–1,3 l/100 km in izpustih CO2 od 21–29 g/km po WLTP so ugodnejši od podatkov ključnih tekmecev in pomenijo, da lahko vozniki pustijo vozilo v načinu EV Auto z zavedanjem, da bo delovalo na najučinkovitejši možni način.

Vozniki lahko uporabijo tudi način EV Later, da energijo baterije prihranijo za pozneje, kar jim omogoča popoln nadzor nad tem, kako in kdaj uporabiti baterijo. Priključno hibridna Kuga lahko poleg polnjenja prek zunanjega vira energije samodejno napolni baterijo tudi med vožnjo, in sicer s tehnologijo regenerativnega polnjenja – ta zajema kinetično energijo, ki se običajno izgublja med zaviranjem. Tudi če je baterija popolnoma izpraznjena, Kuga Plug-In Hybrid navduši z varčno porabo goriva, ki znaša 5,2–6,0 l/100 km in je manjša kot pri ključnih tekmecih.

Kuga Plug-In Hybrid ponuja tudi nižje skupne stroške lastništva v primerjavi s svojimi ključnimi tekmeci v segmentu, saj lahko v običajnem triletnem obdobju/60.000 km prihrani več kot 1800 EUR, k čemur prispevajo nizka poraba goriva in energije, nizki stroški servisiranja in visoka preostala vrednost.

Spoznajte Ford Kugo (prvaizbira.si)