V paleto baterijskih pogonov smo poleg obstoječe kemije nikelj-kobalt-mangan (NCM) dodali kemijo celic z litijevim železovim fosfatom (LFP), ki lahko poveča zmogljivost izdelkov, po katerih je veliko povpraševanje, in strankam zagotavlja dolgoletno delovanje z minimalnim zmanjšanjem dosega.
Poleg tega smo v sodelovanju z vodilnimi proizvajalci baterij po vsem svetu potrdili zagotovitev 100 odstotkov potrebne letne zmogljivosti baterijskih celic – 60 gigavatnih ur (GWh) – za ciljno količino 600.000 električnih vozil.
“Fordova nova linija električnih vozil je vzbudila veliko navdušenje in povpraševanje, zdaj pa uvajamo industrijski sistem za hitro širjenje. Naša ekipa za ‘model e’ je hitro, osredotočeno in ustvarjalno poskrbela za zmogljivost baterij in surovine, ki jih potrebujemo, da bomo milijonom kupcev zagotovili prelomna električna vozila.” Jim Farley, Fordov predsednik in izvršni direktor ter predsednik Ford Model e
Nova dobavna veriga električnih vozil
Nova dobavna veriga električnih vozil, ki nastaja, podpira naše zaveze glede trajnosti in človekovih pravic, saj načrtujemo, da bodo do leta 2030 več kot polovico svetovne proizvodnje predstavljala električna vozila in da bomo najpozneje do leta 2050 dosegli ogljično nevtralnost po vsem svetu.
V Evropi želimo do leta 2035 doseči ogljično nevtralnost v vseh svojih objektih, logistiki in dobaviteljih. Pomemben del tega je prenova obrata Ford Köln Niehl, kjer se z velikimi gradbenimi posodobitvami pripravljamo na proizvodnjo električnih vozil, ki se bo začela naslednje leto.
Vključuje novo 2500 kvadratnih metrov veliko stavbo, v kateri bo v petih nadstropjih nameščena nova in učinkovita linija za predlakiranje, pa tudi energetsko učinkovite posodobitve sedanjih proizvodnih obratov – predvidoma bomo prihranili več kot 2000 ton CO₂ in več kot 2600 MWh električne energije na leto.