Mustang Mach-E lahko vleče še težje prikolice

05. maja 2022

Mustang Mach-E lahko vleče še težje prikolice, Fordov povsem električni SUV pa k znamki še naprej privablja nove kupce.

Dovoljena vlečna zmogljivost Forda Mustanga Mach-E se je pri modelih s podaljšanim dosegom, tako s pogonom na zadnji kolesi kot s pogonom na vsa kolesa, pri vleki prikolice z zavorami povečala na 1000 kg. Dovolj, da lahko uporabniki vlečejo tipičen majhen ali srednje velik ribiški čoln iz steklenih vlaken.

Mustang Mach-E lahko vleče še težje prikolice

Posodobitve

Mustang Mach-E je posodobljen tudi na področju polnjenja in zdaj je čas za polnjenje med 80 in 90 odstotki zmogljivosti baterije skrajšan z 52 minut na 15 minut. Nova umeritev funkcije vožnje z eno stopalko zagotavlja še bolj uglajeno delovanje pri manjših hitrostih in izboljšanje udobja za voznika.


“Nadgradnja vleke za Mustanga Mach-E je ena od številnih brezplačnih posodobitev, ki jih še naprej uvajamo na področju strojne in programske opreme ali s homologacijo, da bi lastnikom zagotovili najboljšo možno izkušnjo,” je povedal This Woelpern, generalni direktor za uvoz pri Fordu Evropa. “Zlasti pri vleki je bil to odličen primer našega odziva na poizvedbe strank, kjer smo preverili izvedljivost povečanja in jim zagotovili, kar so želeli.”

Mustang Mach-E še naprej osvaja oboževalce

Približno 88 odstotkov kupcev je doslej uporabljalo vozila drugih avtomobilskih znamk, zdaj pa so se ‘preselili’ k Fordu, da bi preizkusili zabavne vozne lastnosti, drzno oblikovanje in doseg vozila.

Mustang Mach-E lahko vleče še težje prikolice

Tudi obstoječi lastniki lahko izkoristijo prednosti številnih nedavnih nadgradenj s posodobitvami programske opreme ali homologacije. V prihodnje pa so načrtovane brezžične posodobitve ‘prek zraka’, da se bo Mustang Mach-E nenehno izboljševal.

# # #

Navedena poraba goriva/energije, izpusti CO2 in doseg z električnim pogonom so izmerjeni v skladu s tehničnimi zahtevami in specifikacijami zadnje različice Evropskih uredb (EC) 715/2007 in (EU) 2017/1151. Uporabljeni standardni preskusni postopki omogočajo primerjavo med različnimi tipi vozil in različnimi proizvajalci.