Loeb se bo z ekipo M-Sport Ford World Rally Team vrnil na Safari Rally

30. maja 2022

Devetkratni svetovni prvak in zmagovalec relija Monte Carlo leta 2022 Sebastien Loeb se bo konec junija z dirkalnikom Ford Puma Hybrid Rally1 udeležil dirke Safari Rally Kenya.

Na zadnjem nastopu z ekipo na Portugalskem je v petek zjutraj osvojil etapno zmago in se s sedmega mesta v skupnem seštevku relija prebil v vodstvo. Nato pa se je zaradi nenavadne nezgode umaknil s tekmovanja. Poleg zmage na januarskem reliju Monte Carlo Loeb še naprej dokazuje, da je z vozilom Puma Hybrid Rally1 na vseh podlagah sposoben doseči najboljše rezultate.

Loeb se bo znova podal v akcijo na dirki v Naivashi. 100 km severozahodno od glavnega kenijskega mesta Nairobi. Safari Rally Kenya 2022 je šesta dirka svetovnega prvenstva v reliju FIA 2022. Devetkratnemu svetovnemu prvaku se bo ponovno pridružila Isabelle Galmiche. Ta ga je pospremila do zmage v Monte Carlu, kot sovoznica pa je bila z njim tudi na Portugalskem.

20 let od nastopa v Keniji

Letos mineva 20 let od Loebovega prvega in doslej edinega nastopa v Keniji. Takrat je v skupnem seštevku zasedel visoko peto mesto in na celotnem reliju dosegel tri etapne zmage. Lanskoletni dogodek je poudaril pomen sposobnosti ‘branja terena’ in odzivanja nanj. Tega pa je Loeb zaradi svojih uspešnih podvigov na terenskih različicah relija več kot vajen.

Znameniti reli po makadamih, ki vključuje etape okoli jezera Naivasha in po gozdnatih območjih na severu regije, se je leta 2021 po 19-letni odsotnosti vrnil v WRC. Reli je bil vsesplošna uspešnica, saj je vseboval prečkanja vode z obilo akcije, skoke in celo divje živali, zaradi česar je postal eden najbolj kultnih relijev na koledarju.

Ford Puma je hitra in konkurenčna


“Na Portugalskem smo bili s Pumo konkurenčni, odlično se je izkazala. Dobro je vedeti, da je Puma zelo hitra in konkurenčna na makadamu. Kenija je nekaj povsem drugega kot Portugalska, trenutne različice relija sicer ne poznam. Videl sem nekaj videoposnetkov etap, ki so zelo drugačne, videti je, da so precej grobe in z zelo velikimi kamni,“ je dejal S. Loeb in nadaljeval: “Kenija je neverjetna; mislim, da je to reli, na katerega imam največ spominov! Takrat je bila Kenija zelo drugačna. Najdaljša etapa je bila dolga 120 km in nad avtomobili je krožil helikopter in nas obveščal o vseh divjih živalih, ki smo se jim približali na preizkušnji. Zdaj je precej drugačna, veliko bolj podobna tipičnemu reliju WRC. Na ta način jo je lažje izpeljati. Vendar je zame razlika v primerjavi s Portugalsko ta, da nimam izkušenj s temi etapami. Vedno je veliko bolj zapleteno, ko prideš na reli, na katerem še nikoli nisi prevozil etap. Ne bo lahko, vendar sem res vesel, da gremo tja.”


“Ekipa je navdušena, da sta Seb in Isabelle spet z nami na enem najbolj znamenitih dogodkov sezone. V Keniji bomo šele drugič, odkar se je dogodek ponovno pridružil prvenstvu WRC. Z ekipo se veselimo vrnitve s štirimi dirkalniki Ford Puma Hybrid Rally1,“ je povedal Rich Millener, vodja ekipe. “Seb ima očitno fantastične rezultate na makadamih. Njegov nastop na reliju Monte Carlo in na Portugalskem, dokler je dirkal, nam je pokazal, česa sta on in ta avtomobil sposobna. Ker je reli Safari še vedno precej nov na koledarju relijev, imamo precej izenačene pogoje. Menimo, da lahko s Sebom v ekipi vsem resnično pokažemo, kaj zmore Puma.“

“Vedno je fantastično, če je z nami Seb, saj v servisni park vnese izjemno vzdušje. Tudi njegova zagnanost in motivacija sta neprimerljivi ter se hitro vsi nalezemo tega zagona.”