Ford Puma ST-Line Vignale izstopa

29. oktobra 2021

Ford Puma ST-Line Vignale - z zmesjo športnih in premijskih dodatkov agilna mačka lahko zapelje vštric precej dražjim križancem prestižnih znamk.

Prispevek in foto: Žurnal24.si, Andrej Leban

Foto: Petkovšek Anže

O Ford Pumi so v uredništvu Žurnal24.si že večkrat pisali. Tokrat so podrobneje preizkusili Ford Pumo ST-Line Vignale.

Gre za enega najbolj vpadljivih in predvsem dinamičnih B križancev za tiste, ki jim dobra vožnja veliko pomeni. Hkrati je s serijsko opremo bogato založena že od nižjih paketov naprej in z modernimi pripomočki. Med konkurenti izstopa s praktično rešitvijo uporabnega korita pod prtljažnikom.

Avto za mlade in mlade po srcu

Ta ponazarja vsestransko zasnovo avta za mlade in mlade po srcu. Vrhunec opremljenosti Ford Pume zaznamuje oprema ST-line X Vignale, ki smo jo tokrat vzeli pod drobnogled. Kombinacija črk določa peto in s tem najvišjo raven. Pri Fordu že z imenom nakazujejo, da so v njej združili tako športni pedigre iz svoje linije ST kot tudi premijski pristop iz podznamke Vignale, s katero želijo poudarjati bolj rokodelski in osebni pristop do lastnika.

Ford Puma ST-Line Vignale izstopa

Tako je bila testnica obuta v vpadljiva 18-palčna nizkopresečna platišča, originalni so bili bolj nabuhli odbijači in športno črno satovje vstopišča zraka. Za prestižno plat pa so skrbele letvice kroma in serijsko polni LED žarometi. Za nočni pozdrav skrbi projekcija živali pod odprtimi vrati.

Združen športni pedigre

V tesnem avtu je bila vgrajena kombinacija 92-kilovatnega trivaljnega bencinarja in sedemstopenjskega avtomatskega menjalnika. Litrski ecoboost tudi po vseh teh letih ostaja eden najbolj poskočnih trivaljnikov, hkrati so ga tehnično nagradili s tehnologijo starter generatorja oziroma mehkega hibrida.

Sistem start-stop deluje bliskovito in razmeroma uporabno, čuti se tudi lahkotnejše speljevanja z mesta. Dodatni stroške dobrih 1.500 evrov za avtomatski menjalnik je logična investicija, če govorimo o avtu, ki želi biti vsaj z eno nogo že premijski. Menjalnik deluje udobno, po potrebi pa tudi dovolj dinamično, zelo pomagajo obvolanske prestavne ročice. Kombinacija menjalnika in motorja je poskrbela za spodobno porabo okoli sedmih litrov v kombiniranem režimu mesto – podeželje – avtocesta.

Ford Puma je avto s karakterjem

Če kaj ni, potem Ford Puma ni zgolj še en križanec. Ima karakter, tako z obliko kot voznimi lastnostmi. Ima zelo dobre delujoče asistenčne sisteme in dokaj sodoben infozabavni sistem. Ima uporabno vrednost, po potrebi tudi premijski pridih. V najvišji in najbogatejši stopnji opreme se cena na papirju tudi z šibkejšim od obeh bencinskih motorjev giblje okoli 27 tisočakom, kar se sliši veliko za razred B. Vseeno pa Puma to ceno zna kar upravičiti z veliko dodatne vsebine, ob kateri se zdijo dražji premijski križanci podobne velikosti in vsebine preprosto precenjeni.

Več na: https://www.zurnal24.si/avto/testi/macka-planila-med-premijce-374028 – www.zurnal24.si