Tako bo prvič omogočil ljubiteljem samodejnih menjalnikov, da zmanjšajo izpuste CO2 in prihranijo pri gorivu z uporabo Fordove 48-voltne blage hibridne tehnologije.
Sedemstopenjski samodejni menjalnik, ki je na voljo z 1,0-litrskim motorjem EcoBoost Hybrid pri Pumi in Fiesti, omogoča veliko preprostejšo vožnjo – še posebej v mestu in prometu s pogostim ustavljanjem in speljevanjem. Poleg tega hitro in brezhibno prestavljanje odlično dopolnjuje večjo zmogljivost hibridnega pogonskega sklopa za še več zabave pri vožnji.
Fordova tehnologija EcoBoost Hybrid uporablja integrirani zaganjalnik/generator, ki ga poganja jermen (BISG), s katerim zajame energijo, ki se sicer izgubi pri zaviranju in vožnji s potisnim hodom. Z njo enostavno polni 48-voltni litij-ionski paket baterij.
Dodatni navor
Funkcija za dodatni navor uporablja sistem BISG in poveča skupni navor pogonskega sklopa za do 20 Nm. To omogoča odzivnejše pospeševanje znotraj izbrane prestave.
Pospeševanje znotraj prestave je pri Pumi z 1,0-litrskim motorjem EcoBoost Hybrid s 125 KM in sedemstopenjskim samodejnim menjalnikom v primerjavi z nehibridno različico hitrejše za skoraj štiri odstotke.
Puma z 1,0-litrskim motorjem EcoBoost Hybrid s 155 KM in sedemstopenjskim samodejnim menjalnikom pospeši od 0 do 100 km/h v 8,7 sekunde.
V športnem voznem načinu samodejni menjalnik Pume EcoBoost Hybrid zadrži nižje prestave za bolj športen odziv.
Preskok v tri stopnje nižjo prestavo omogoča hitrejše prehitevanje, ko voznik zahteva maksimalen pospešek.
Sedemstopenjski samodejni menjalnik omogoča ročno prestavljanje s športnima obvolanskima ročicama za Pumo ST-Line X in ST-Line Vignale.
Nadomestni navor
Funkcija za nadomestni navor s pomočjo sistema BISG zagotovi do 24 Nm navora. Tako zmanjša obremenitev bencinskega motorja in prispeva k varčnejši porabi goriva. Sedemstopenjski samodejni menjalnik se v kombinaciji z motorjem EcoBoost Hybrid še posebej izkaže pri mestni vožnji. Saj pogosto ustavljanje in speljevanje omogoča redno zajemanje in ponovno uporabo energije.
- Puma EcoBoost Hybrid in Fiesta EcoBoost Hybrid s sedemstopenjskim samodejnim menjalnikom bosta v primerjavi z 1,0-litrsko različico enako močnega motorja EcoBoost predvidoma zmanjšali izpuste CO2 za do pet odstotkov (po WLTP).
- Sedemstopenjski samodejni menjalnik lahko za večjo učinkovitost zagotovi optimalno število vrtljajev za delovanje hibridnega motorja.
Prehod na samodejni menjalnik
Kombinacija menjalnika z dvojno sklopko in hibridnega pogonskega sklopa uporabnikom zagotavlja prednosti obeh tehnologij in obenem poveča možnost prihranka goriva s hibridnim pogonom za vse, ki želijo avto s samodejnim menjalnikom.
“Dodatna možnost sedemstopenjskega samodejnega menjalnika za pogon EcoBoost Hybrid je naslednji korak v našem poslanstvu, da vsem svojim strankam zagotovimo dostop do elektrifikacije.” Roelant de Waard, generalni direktor, osebna vozila, Ford Evropa
Privlačnost samodejnih menjalnikov:
- Arhitektura sedemstopenjskega samodejnega menjalnika z dvojno sklopko zagotavlja brezhibno pospeševanje z uglajenim prestavljanjem.
- Samodejni menjalniki so še posebej uporabni za voznike z ovirano mobilnostjo.
- Upravljanje z dvema stopalkama zahteva manj posegov voznika – še posebej pri mestni vožnji.
Elektrificiranje palete modelov Ford
Ford Puma EcoBoost Hybrid in Fiesta EcoBoost Hybrid sta dve od 17 elektrificiranih vozil, ki jih bo Ford v Evropi uvedel do konca tega leta.
Izboljšave tehnologij za pomoč vozniku
Sedemstopenjski samodejni menjalnik v kombinaciji z učinkovitostjo pogona EcoBoost Hybrid prvič omogoča tudi dodatne tehnologije, kot sta:
- funkcija Stop & Go za aktivni tempomat lahko vozilo v prometu z ustavljanjem in speljevanjem povsem ustavi in nato samodejno spelje, če je bil postanek krajši od treh sekund;
- zagon vozila na daljavo prek aplikacije FordPass.